• MuKo

Tatuering på insidan av handleden

Har nu länge funderat på att tatuera mig på insidan av handleden. Men har svårt att bestämma mig för motiv. Antingen en blå stjärna. Men tydligen är det vanligt med stjärnor på handleden. Eller kanske barnens namn. Men det kanske blir för kluddigt om det inte är stort nog?
    Någon med idé om hur namnen skulle sitta på handleden? Eller kanske tom någon som har en bild att visa upp?

• Svar på tråden Tatuering på insidan av handleden
  • vamp

har skrivit Alexandra på hela underarmen.Gjorde inte ont alls.Får bara mersmak

• fjäilen

min svåger har gjort detta med tatuera in sina två barns namn på vardera namn i en häftig stil men dock tycker jag att tatueringar på insidan armen ser typaktigt ut... ser heller att man då tatuerar in det på överarmen eller benet osv.

• Disela

Hej!
    Tänkte bara säga att jag älskar tatueruíngar på insidan av handleden. Jag sjäöv ska göra en magnoliablomma i lila så småningom. Fotade den på första utlandssemenstern sen dottern kom. Blir ett fint minne, om den blir bra vill säga!

• marysoul
    fjäilen skrev 2009-03-01 20:54:16 följande:
    min svåger har gjort detta med tatuera in sina två barns namn på vardera namn i en häftig stil men dock tycker jag att tatueringar på insidan armen ser typaktigt ut... ser heller att man då tatuerar in det på överarmen eller benet osv.
    fast tycker du inte de beror helt på vad det är för slags gaddning och vem de sitter på? ja tycker att vissa människor ser skitäckliga ut med tatueringar på halsen/nacken, men själv har ja en ängel på sidan om halsen, och den ser mild å snäll ut så därför tycker ja inte de ser äckligt ut..

ja hade en skate-logga tatuerad ensam på handleden, men ja har byggt in den i mera nu så hela min underarm är ett porträtt av min son och rosor runt om och lite blad. helt fantastiskt fint är de! mycket bättre nu än innan när loggan va ensam. :)
  • MuKo

Marysoul...riktigt fina tatueringa du har. Dom ska du vara stolt över
    Den på halsen är jättefin

• Chili mum

Jag har ett tecken som betyder mamma på högra handleden.

L 041216 & M 060224 BF 090718
  • marysoul
    MuKo skrev 2009-03-02 19:11:28 följande:
    Marysoul...riktigt fina tatueringa du har. Dom ska du vara stolt över Den på halsen är jättefin
    tack! ja e väldigt stolt! Dom flesta har John Green gjort, han håller till i Uppsala å e den grymmaste artisten ja mött!
  • kärålajn

Jag har sonen namn på persiska på insidan av vänster handled.

ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
Svar på tråden Tatuering på insidan av handleden