• Ganidu

Var hittar man fina silversmycken på nätet?

Jag skulle behöva tips på någon bra sida där man kan köpa silversmycken, gärna ganska enkla och stilrena modeller. Det är främst armband eller ringar jag söker. Några tips?

• Svar på tråden Var hittar man fina silversmycken på nätet?
  • Ganidu

Tack för tipset!
    Skulle gärna vilja ha fler sidor att välja på! Någon mer?

• Mysen77

www.solx.se

Tror att de har ringar. Halsbanden är jättefina, har aldrig varit problem med leveransen....

• Ganidu

Tack för era tips! Jag tycker att de allra flesta namnsmycken är väldigt fina, fast den här gången tänkte jag något mer "neutralt" smycke. Alltså, utan namn på. Främst ringar och armband, gärna i ganska enkel modell. Det ska bli en present.

• Ganidu

Tack! Zylber har ju verkligen massor av grejer. Har du handlat där? Funkar det bra? Tack för tipsen!

• Solsaga

Förlåt, här kommer ett sent svar om Zylber. Jag har handlat där och det fungerade utmärkt.

• linjoha

Hos www.butikstylish.se finns både namnsmycken men även vanliga silverhängen och armband, som kanske var lite mer vad du sökte. Kika in där vettja!

• Jossan05

Ett annat tips är www.carmencita.se jättefins silversmycken och till riktigt! bra priser. Beställde nyligen några till studentpresent och de var hur fina som helst. Snabbt gick det oxå.

Svar på tråden Var hittar man fina silversmycken på nätet?