vill så gärna testa med en tjej
Anonym (test dejt..?) skrev 2009-03-13 01:09:14 följande:
Hej,jag kan gärna tänka mig att ge mig ut på ett litet diskret äventyr utan att mannen får veta något. Detta är min grej som jag vill prova. Min hemliga trädgård...Jag bor i Stockholm och tycker det vore spännande att möta någon i en bar och sen se vad som händer.Min "drömtjej" vore en snygg brunett med snarare slank kropp, mjuk hud och stiliga kläder, aningens sexiga, ha byst... Begär man för mycket nu kanske : )Jag själv är väl ganska slank, blond, har former "upptill" och ser helt ok ut.Min drömdejt kunde se ut så här...Vi ses i en bar mitt i Stockholm någonstans. Jag har antagligen klätt mig aningens mer utmanande än jag brukar och lagt på mer smink än vanligt för att se lite "farligare" och hottare ut... På någotvis träffas vi i baren. Det känns jättespännande och pirrigt och vi båda blir förhoppningsvis attraherade och får lust att gå ett steg vidare efter ett tag... Om det känns rätt kanske vi snuddar varandra diskret på låren. Vi kanske går undan i en mörkare vrå i lokalen för att kyssas. Och sen vet jag inte vad det kan leda till. Allt eller inget??Någon som törs? Törs jag??ses!
Jag vill !!