Malwa skrev 2009-01-16 15:50:10 följande:
Åh känns som om det var år och dar sedan jag skrev ngt i tråden. Men vi har haft såååå mycket! Jag har bytt jobb (till det bättre, kanske inte lönemässigt men verkligen psykiskt bättre) Vi har haft bröllopsfest, samt varit på semester i indien i 2v. Nu ska mannen min till australien för jobb i 3!!! veckor, så då ska här fixas. När han inte är hemma brukar jag sätta mina planer i verket, och oftast tycker han det blivit bra. Bara det att när jag talar om att jag vill ha rosa eller limegröna linnegardiner i köket så rynkar han kraftigt på näsan. men nu ska han minsann få se.
Så du blir också gräsänka. Många vita hemmare som nu och då blir det

Men konstigt nog så är det en sådan himla go i alla, så alla fixar väl nästan som mest då de är gräsänkor
Grattis till bröllopet!
K a j s a s skrev 2009-01-16 16:37:06 följande:
åhhh så fint! Bra fluffis!!!!! Perfekt inledning!!!
Tack!
Svarar här på dina frågor. Jag röstar för Eketorp och sirlig. Hette den så? Den som var vit iaf (men jag antar att den andra också skulle blir det).
Idag har jag pysslat med småsaker, sådant som jag skjutit på lääääänge. Bland annat har jag färdigställt ett fotoalbum till svärmor. Har lärt mig att man inte kan ge lösa foton till henne, då lämnar de i en låda huller om buller med allt annat

Och jag vill gärna ge foton, men inte att de sedan bara skräpar...
Nu ska vi elda bastu efter en stund

Mysigt och skönt! Kanske man ska passa på att kasta på lite extra så man ångar ut krabataten