Martin?
Hej,
jag tänkte bara kolla om man kunde få lite synpunkter angående namnet Martin? Vi funderar på att ge våran son det namnet men jag är lite tveksam (ibland).
Hej,
jag tänkte bara kolla om man kunde få lite synpunkter angående namnet Martin? Vi funderar på att ge våran son det namnet men jag är lite tveksam (ibland).
Jag tycker att det är ett fint namn. Hade det länge i åtanke.
Det är ett fint namn ![]()
Fast jag tycker inte man ska bry sig så mycket om andras åsikter
Det fina med ert barns namn är ju att just ni ville ge honom det.
Alla har ju olika smak.
Men jag kan svara som så att jag tycker det inte det är ett fult namn.
Men inte ett namn jag hade valt.
Känns lite som att barnet kommer få heta det dom andra barnens pappor heter.
Ungefär så
Tycker det är jättefint också.
Tycker det är härligt med folk som tar jättevanliga namn.. Som inte är vanliga längre..
Bra namn!! Namn på M är mjuka och bra...sen kan det nog tänkas att det är ganska ovanlig nu att ge sitt barn det namnet, och det är ju bra. Tråkigt när namnet är för poppis och vanligt.
Jättefint namn, passar genom hela livet.
Jättefint klassiskt namn! Kommer att funka i alla lägen!
Hm..känns tråkigt. Inte fint, inte fult, utan sådär medeltråkigt. Inget sting i det. Förlåt.
fult tycker jag!
jag tycker det låter som ngn gay kille , som jobbar på ngn salong! förlåt... men alla kan itne tycka samma
fin fint!
Och det är ju dessutom inget "poppis" namn, så det lär ni vara ganska ensamma om, och det kan ju vara kul i dessa Melvin, Albin och Edvin tider.
fast de e fint! mycket bättre än dom här melvin o kevin liam o allt annat
Jättefint namn, klassiskt! Passar i alla sammanhang, och är nog numera dessutom ganska ovanligt.
Toppen namn tycker jag! Underbart med namn som andra barns pappor heter. DET är ovanliga namn det.