• BeJay

    Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

    Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

    Skriv en rad eller 2 :D

    Kram kram

  • Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • Anna1982

    Hej tjejer!
    Var det fika på tisdag? Var och när?
    Jag och Felicia kommer om jag har blivit frisk, har åkt på någon dunder förkylning...

  • Snåjtis

    Hallå!

    Bejay: Visst har vi träffats på öppna förskolan på örnäset?

    Jag är själv just nu ute efter att träffa andra mammor.. less på att sitta inne och uggla! :)

  • ainisken

    Här är en till som gärna träffas och hittar på något

    Och hej föresten milo

    Bejay- Visst har jag jobbat med dig på örnäsets hemtjänst?? tycker som att jag känner igen dig

  • BeJay

    Anna1982 skrev 2009-01-18 14:55:44 följande:


    Hej tjejer!Var det fika på tisdag? Var och när?Jag och Felicia kommer om jag har blivit frisk, har åkt på någon dunder förkylning...
    [/citat]

    Hej Anna..
    Japps på tisdag kl 11 tror jag minsann det var. kanske vi kan fika/äta lunch på mcm? hoppas du blir frisk :D
    Snåjtis skrev 2009-01-18 17:44:55 följande:
    [citat]
    Hallå! Bejay: Visst har vi träffats på öppna förskolan på örnäset? Jag är själv just nu ute efter att träffa andra mammor.. less på att sitta inne och uggla! :)
    [/citat]

    Hejsan Ja du har träffat mig på öppna förskolan. du hade en dotter som hette Havanna? visst har du fått en till stjärna :D såg er nämligen på Mora Träsk men lillabebisen :D
    ainisken skrev 2009-01-18 18:33:43 följande:
    [citat]
    Här är en till som gärna träffas och hittar på något Och hej föresten milo Bejay- Visst har jag jobbat med dig på örnäsets hemtjänst?? tycker som att jag känner igen dig
    Hej!
    Jadå det stämmer, var det inte du som körde mig när det ösregnade? Kom på fikat du med, ju fler desto roligare....

    *****************************************************
    kopierar in sista inlägget från gamla tråden....
  • BeJay

    JAG ÄR PÅ

    fika 20/1-09 kl 11,00?

    Jessica och Nova
    Anna och Elias

  • BeJay

    Är det ngn som kommer idag?

    vill bara veta så jag inte far till stan utan att ngn dyker upp...

    kram

  • BeJay

    Anna och Elias kommer inte, dom fick förhinder.
    men nu hoppas jag att ni andra är in och kikar och skriver om ni kommer då det bara är 3h kvar nu :D

  • Anna1982

    Hallå!

    Jag är fortfarande krasslig, vill inte smitta de små!
    Glömde helt bort att skriva att jag inte skulle komma...

    Var brukar ni fika?

  • BeJay

    MCM, mat o prat , det varierar, men dom är väl bäst om man är lite fler. pga barnvagns plats :D

    men Anna, kan inte du skriva när du är frisk, vill som att vi ska ta en fika snart :D:D

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D