• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

Skriv en rad eller 2 :D

Kram kram

• Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • Klarisen

alltså vad är msn?

jag har en hotmail adress är det msn?

• BeJay

Klarisen skrev 2009-02-05 21:49:44 följande:

alltså vad är msn? jag har en hotmail adress är det msn?
    det är ett snabbmeddelande program. du kan ladda ner det till datorn på
    www.windowslive.se/aworldwithoutdistance/index.html

då kan du se när dina vänner e online och skriva till dom typ sms via datorn, fast det är gratis.. :D:D
  • ulimon

bejay: tack. Men jag kommer inte idag iaf. Det är sånt tråkigt väder att gå ut i och även köra bil i. Men kanske kommer en annan gång.

• BeJay

ulimon skrev 2009-02-06 09:08:06 följande:

bejay: tack. Men jag kommer inte idag iaf. Det är sånt tråkigt väder att gå ut i och även köra bil i. Men kanske kommer en annan gång.
    jo jag förstår det :D:D du är välkommen då oxå :D
  • Klarisen

bajay
    tack för idag, hoppas jag inte pratade er fördärvade, jag fick pratsjukan efter att varit hemma med Klara, då jag mest var ensam eller stort sett alltid ensam

ni får komma hit en dag också eller då jag är ledig eller ja vi ser väl
    kan ju ta den 20feb om vi alla är friska och kanske jag tar ledigt en måndag längre fram

det verkar bli väldigt kallt i helgen, kanske det inte blir badhuset men vill ju gärna få in det där att gå på badhus regelbundet igen, hon har ju gått på babysim men guuud jag minns inte om vi började vt07 jo det var det och sen gick vi ht07 för det var då hon började på dagis sept07

sen har det inte blivit så mkt efter det så sist vi var där skuttade hon av glädje men vågar inte göra det hon lärde sig på babysim

leos lekland måste vi också på en vacker dag igen men det finns väl tid för det också

• bimbomika

Måste bara hoppa in å ifågasätta er ;)
    Ensamma mammor? hur menar ni då???
    Singelmammor eller mammor som ofta är själva med barnen?
    Eller bara mammor som vill ha lite sälskap och träffa andra mammaor???

• BeJay

bimbomika skrev 2009-02-07 12:12:41 följande:

Måste bara hoppa in å ifågasätta er ;) Ensamma mammor? hur menar ni då??? Singelmammor eller mammor som ofta är själva med barnen? Eller bara mammor som vill ha lite sälskap och träffa andra mammaor???
    Singelmammor, mammor som vill ha sällskap, och mammaor som ofta är själv med barnen :D detta är blandat :D

välkommern
  • ulimon

Känns som jag är äldst av er alla men jag kan ha fel. Blir ju 37 till sommaren. Inte för att åldern spelar nån roll för mig bara man trivs tillsammans.

• Klarisen

ulimon
    jag fyller 35 i slutet av detta år så jag är ganska jämngammal men sen är de flesta långt under 30 tror jag

bimbomika
    hej du, du hittade hit
    jag skriver här för jag har inte så många jag träffar utanför jobbet och kanske får en chans att göra det härigenom

• BeJay

Här är alla välkomna. gamla som unga,

vi har alla en gemensam nämnare och det är småbarn, och det är juh därför man träffas och pratar, ingen ska prata ålder m.m hehe

jag blev då 23 på nyårsafton, så jag är inte såå gammal om vi ska diskutera ålder.

mamma är ingen ålder mamma är ngt man ÄR :D

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA ANHÄNGARE :D

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D