• Anonym (poopisurprise!)

Varför aktiveras tårar när jag bajsar!

Det är helt skumt.
    När jag bajsar börjar tårarna rinna. Ju mer jag bajsar, desto mer frekvent rinner tårarna och så har det varit så länge jag kan minnas.
    Vad fan beror det på? Hur vanligt är detta på en skala?

Det är nog det främsta skälet till att jag vägrar bajsa med olåst dörr! Och tänk när ungarna blir större och börjar prata och kommer till dagis och säger "min mamma gråter när hon bajsar!" vilka jävla blickar jag kommer få.

Absurdum på hög nivå, så förklara nu detta fenomen för mig! För ont gör det ju knappast.
    Om jag är JÄTTEkissnödig kan det dyka upp en tår också, eller ibland när det verkligen bara trycker på urin sådär, så det låter som ett vattenfall.

• Svar på tråden Varför aktiveras tårar när jag bajsar!
  • Anonym

Jag blir snorig och måste snyta mig varje gång jag gör no 2.

Haha, du är lika fucked up som jag då. *skrattar*

När tårarna rinner så sätts ju förvisso näsan igång, men snyter mig inte VARJE gång.

Lovely!

Fler?

• MyFine

Hahaha Ursäkta, måste bara flina lite. Har aldrig hört talas om detta "fenomen" tidigare.

Skratta på bara. Det gör jag också. Men sant är det icke desto mindre. Har aldrig träffat någon som hört talas om det, så sällsynt är det. Men världen är stor och jag tror inte jag är ensamast i helaste världen...NÅGON mer måste det finnas.

Och NÅGON måste veta varför.

• MyFine

Kan det vara för att du tar i kanske? *funderar*

Är tyvärr inte en så enkel förklaring. Hur jag än bajsar, så rinner tårarna. Undantagsvis (tror jag) för magsjukeränndret. Men annars, så spelar det absolut ingen roll hur jag bär mig åt.

Thank you for playing! Next!

• Anonym

Det finns ett talesätt,
    "H*n är så snål så h*n gråter när h*n skiter"

Nä fy, helt ärligt, har aldrig hört talas om nåt liknande innan? Men det är nog inte farligt?

• Beckiz86

Det kommer tårar hos mig med, inte lika ofta som för dig men det händer allt. ;)

• Anonym (mee to!)

här är en till som "lider" av samma sak.. blir tårögd både när jag bajsar och om jag är jätte pinknödig, sitter och snyter mig flera gången.. kan säga att min mamma har de likadant (verkar som att de kan gå i arv xD) hon brukar säga att "man är så snål att man till och med grinar när man skiter"
    de enda jag kan komma på vad de skulle kunna bero på är att man "tar i" så typ tårarna kommer *snillen spekulerar* förövrigt har jag ingen aning vad de kan bero på.

Nej, farligt tror jag inte. Har dock funderat på det här i flera flera år. Nåväl. Nu har jag ju sällskap av i alla fall EN person. Känns bra.

Bumpar väl till tråden med jämna mellanrum, förr eller senare kanske någon kommer på något.

För snål räknar jag mig inte som...

Svar på tråden Varför aktiveras tårar när jag bajsar!