Hjälp-ser suddigt,plötsligt!
Hejsan Ts!
Det där har jag med drabbats av.
Men jag har dock varit gravid så optikern & ögonläkaren skyllde på hormoner och sa att det skulle bli bra sen efter avslutad amning.
Jag har sedan länge slutat amma och synen blev sämre, inte bättre som de klokast erfarenhet... Optikern trodde mig inte utan påstod att synen nog hade blivit bättre igen. Tills de undersökte mig... ja då såg de att det var sämre igen. Och optikern sa att "det händer inte"????
Nehee..jag förlorar min syn undan för undan och det händer inte.Jag är rädd för att bli gravid igen för vad kan hända då?
Har även drabbats av migrän vilket jag aldrig haft innan men alla skyller på hormonerna. Jag frågar vart jag skall väna mig och de vet de inte... Jag chansar på att gynekologen borde kunna detta med hormoner och bokar tid dit. Hon närmast skäller ut mig och säger att det får väl ögonkliniken ta hand om...
Så nu sitter jag här och vet inte heller vart jag skall vända mig. Förlåt jag lånade din tråd...
Har du, Ts, varit gravid eller slutat amma för ett tag sen?
Hormoner håller på att göra mig blind och ingen vill säga vilka hormoner eller vad jag skall göra. Jag chansade