Känner mig okvinnlig.. Bröst
Jag avskyr mina bröst, jag är bara 19 år och har nästintill obefintliga bröst kvar efter att jag ammat min dotter. Min dotter är snart 1 och ett halvt- Jag slutade amma henne när hon var 6 månader.
Jag var supernöjd med mina bröst när jag var gravid men nu gråter jag när jag tittar ner på dom och ser hur platt och hängiga dom är. Jag funderar starkt på en bröstförstoring men då måste jag t ett banklån och det är ju inte lite pengar det rör sig om. Jag mår helt klart psykisk dåligt över mina bröst, gråter mig till sömnsofta.
Det syns att brösten är hängiga och "urtömnda" även när jag har bh på mig, kan inte ha snygga tajta tröjor eller liknande. Urringat kan jag heller inte ha för då syns inte bara att dom är platta utan även alla hemska bristningar jag har.
Förlåt om det blev lång men den som orkat läsa ner hit och har någon aning om svaret på mina frågor kan väl försöka besvara dem?
Det jag undrar är- Kan jag göra en bröstförstoring utan lyft eller kommer det bara se konstigt ut?
Kan jag göra en bröstförstoring med mina bristningar eller kommer dom bara synas ännu mer då?
Hur mycket kostar en bröstförstoring?
Och slutligen- Om du har gjort eller ska göra en bröstförstoring, dela gärna med dig av egna erfarenheter! :)