Finne i underlivet? Äcklevarning
För ungefär en vecka sedan upptäckte jag en knöl på insidan av ena blygdläppen. Alltså, den sidan som är in mot själva underlivet. Lite svårt att förklara Det var på den yttre blygdläppen och knölen satt högt upp, en bit ovanför klitoris.
Jag tyckte att den var märklig, stenhård och klotrund. Jag bad sambon titta efter och han såg knölen. Sen fick jag mens och har inte varit där och pillat nånting mer än att jag tvättat mig när jag duschat såklart och då har jag inte tänkt på den.
Nu skulle jag nyss raka mig och hittade knölen igen. Jag blev orolig eftersom den fortfarande fanns kvar och började tänka cancer. Efter duschen satte jag mig ner och försökte se knölen i en spegel. Den syntes lite men det var ju inte det lättaste. Stor som en ärta ungefär. När jag klämde på den så brast den och ut kommer samma snusk som kommer ur finnar.
Kan man ens ha en finna i underlivet? var det något annat? Bör jag kolla upp det här hos gyn? Det gör inget ont, nu är den liksom punkterad. Precis som en finne.