• katten

Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!

ja vad använder ni andra pcoare för o få bukt med finnarna en del pcoare får? jag får finnar o kvisslor överallt kinderna, hakan, ryggen ja överallt! har inte hittat nåt medel som hjälpt heller.

har ni andra några tips på hudvård,krämer,kurer eller tabletter?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-19 02:35
    husmors tips e välkomna med:)

• Svar på tråden Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!
  • katten

hum ok ja de va många olika tips:) ja får mest röda fläckar o några finnar osså e ja jätte torr o sen fet på vissa ställen.
    ska man prata med sin husläkare eller en hudläkare eller en hudterapist (hur stavas de??) va e bäst?

ja använder knappt några mjölk produkter osså har ja provat bioline deras finn kräm men den stacks o sved o ja tyckte inte den hjälpte så mycket. sen har ja provat apotekets olika finn krämer men de hjäpte inte heller.
    just nu tvättar ja bara med vanlig tvål o smörjer in mig med vanlig hudkrän för o få bort de värsta torra men får finnar o fläckar så nu tänkte ja att ja skulle ta tag detta men de verkar ju finnas en uppsjö :( *succcccckkk*

• katten

men ska man få en remis till en hud teraput eller ska man leta upp en själv? va tror ni?

papaya23 skrev 2009-01-22 00:05:20 följande:
    Jag valde hudterapeupt då jag prövat olika sorters antibiotika som bara hjälpte för stunden. Hon sa att antibiotika är ngt som sjukvården alltid ar till, men det slår ut både de onda och goda bakterierna som vi har i våra kroppar. Detta menade hon var till att förstöra. Och när jag asnvänder mig av hennes knep har jag klarat mig bra i ½ år nu. Lycka till i valen.
  • katten

ok vart hittde du en? telefonkatalogen? rekomenderar de bara sina "egna" produkter?
    vilka produkter e "bäst" o gärna lite billigare?

papaya23 skrev 2009-01-27 10:34:34 följande:
    Svar på #14Jag sökte själv upp en.
  • katten

ok ja har provat de andra liknande basiron men tyckte inte de hjälpte i längden

• katten

ok va kostar Exuviance produkterna?

• katten

allt de för 200kr bara? eller menar du 200 kr st?
    vilka ställen har de prudukterna? hudteraputer?

• katten

ah ok tack så mycket för infon MalinilaM :) ska kolla upp de:)

• katten

make me up hade de på norrstrand får ringa dit:)

Svar på tråden Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!