• anits83

Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!

evelina81 är det detta medel som innehåller antibiotika?

Min läkare vill skriva ut något medel men i och med att jag har små downs ibland så ville hon inte äventyra detta.

Hatar alla dessa finnar som poppar upp här och var och finner inget slut på det, de är ju överallt..

• anits83

evelina använder inte p-piller utan p ring. Men ska förnya recptet snart och ska då ta upp det med min gyn för som sagt kämpar med en lindrig övervikt som kanske kan hjälpas utav det du beskrev..

Ska skriva upp det så jag inte glömmer bort det

• anits83

evelina klokt sagt men inte säkert jag får medicinen men ska helt klart ta upp det, för min läkare ville ju inte hjälpa mig men i och för sig så är det ju gyn jag har gått oss hela tiden hos för pco´n ..

• anits83

jag har inte tänkt på p-piller men jag går upp i vikt av dem och mina humör svängningar är inte att leka med och dessutom har vi med bröst cancer i familjen. mormor och hennes 3 systrar har haft det

Men egentligen tänkte jag inte ringa förns p ringen gick ut i maj men var och provade kläder idag och HELA min rygg är FULL med röda finnar så surt jag som ska på fest p ålördag så blir t-shirt eller linne med rygg

• anits83

Jag fick p-piller, skulle jag ha medicin mot dem så fick jag gå till en hudläkare.

Och det vet jag redan att min läkare inte skriver remiss till då jag har som sagt lite problem med ångest. Alltså då får jag inte de bra som är med antibiotika.

Så håller tummarna nu att p piller funkar bra och ska i och för sig inte äta p piller mera än i ett år sen börjar försöken. Och humörsvängningarna började inte förns jag hade ätit dem i nästan 3-4 år och så länge blir det inte nu.

Förökte få tid för att lämna prover ang pco hur den ligger till som min lökare ville, men enl gyn så går det inte lämna när man går på preventivmedel och de kan ju stämma.

Hur går det för er andra?

• anits83

ne ska ju till terapeut på måndag och börja gå och ta tag i när jag har mina downs så att säga så kanske är bättre framåt sommaren och då kanske läkaren ger sig..

• anits83

ne inte roligt alls, har ett ex jag kan tacka för det

Man ska ju inte ångra saker man gjort i livet man han ångra jag så..

Svar på tråden Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!