• Anna83 m Juline och Vincent

Ska ha 25 års fest...Behöver lite tips....:)

Jag ska ha min 25 års fest den 7 Februari:)Men jag är urusel på att anordna fester....Vad ska jag bjuda på för mat?Hur gör man en god bål?Vad ska jag ha för lekar?Snälla kom med så mycke tips och ideer ni kan......Jag vill att dem ska ha kul och trevligt....

• Svar på tråden Ska ha 25 års fest...Behöver lite tips....:)
  • Maria och Andreas

jag och min barndoms kamrat hade vår 30 års fest tillsammans.
    Våra killar fixade till och skrev lite på några lappar och tejpade fast dom under tallrikarna och informerade innan folk satte sig att om man fått en lapp så får man inte visa den för någon annan, detta vart ännu roligare efetrsom vi inte visste vad som stod på dom.
    Min kompis svärfar som jag träffat 2ggr innan ställde sig upp 2ggr och bringade en skål för mig, första gången var det ok men andra gången blev jag rätt generad tills jag förstod att han fått en lapp under tallriken.
    på en stod det avbryt din granne och förklara vilka fina ögon han/hon har, eller vad du ska göra på semestern.
    Det finns massor man kan skriva, en kan hurra för dig och dra igång "ja må ha leva" eller varför inte hålla tal.

• dio

Du kan ha ett utklädningstema; James Bond, afterski, 80-tal, valfritt.

LÄttast är väl att bjuda på Buffé.

Tex:

Pastasallad
    Vanlig sallad
    Pajer
    Kallskuret

• Trasslan

Inga fler tips? är också nyfiken =)

• JennyL29

Jag fyller då 30 i mras

Vi ska hyra en lokal ´

En kompis kille kudne ställa upp och vara trubadur under middagen, spel alite livemusik.

Vi ska ha buffe

antingen tacos
    eller slags grillspett som kam fixa själv eller kycklingspeett som är färdiga finns ju olika slags spett och tillbehör till

vi ska köpa pappersdukar i fina färger och ta in växter så det ser fint ut.

Nån slags aktivitet ska vi nog ha som brännboll eller liknande då vi har fotbollsplaner utanför lokalen.
    En tipspromenad med. frågor om mig elelr släkten ingår då.

Vi ska ha bordplacering. Annars sätter sig släkterna var för sig. som vanligt.

En slags födrink med tilltugg då gästerna anländer, alkholfri elelr med alkohol
    Juice till barnen.

Vi ska skicka ut inbjudan i god tid så de hinner planera.
    Vi ska ha barnfritt eftetr 20 på festen, börja runt 18 tror jag eller 17

• Rebella

åå perfekt ska planera en 25 år fest till min bror hihi

du kan ju ha ful tema (ha på sig det fulaste gom vet)
    hat tema
    tema på första bokstaven i ditt namn
    cloedo thema (har länk till det vid intesse)

exotisk planka funkar ju rätt bra

Svar på tråden Ska ha 25 års fest...Behöver lite tips....:)