• Eisa

Läser du Blondinbellas blogg?

Jag läser den ibland. Tycker att hon har fina bilder.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Läser du Blondinbellas blogg?
  • snillis

Nej, har aldrig varit inne öht.

ÄR förmodligen för gammal.
    ÄR iofs för gammal för hela blogg-grejen. Har varit inne och läst Linda Skugge för ett antal år sedan. Thats it!
    Skulle aldrig komma på tanken att skriva själv.
    Fattar liksom inte grejen med att folk bryr sig om vad folk de inte känner gör på dagarna. Och jag är helt övertygad om att ingen bryr sig ett skit om vad jag gör (förutom morsan typ men henne pratar jag med i telefon i stället).
    Hela Blogg-grejen är för mig ett mysterium.
    Vad gäller Blondinbella så är jag så fördomsfull att jag tar för givet att en 18-årig brud från Östermalm inte har ett skit att tillföra mig så varför slösa tid på att läsa
  • Qaroliine

Ja - för att jag stör mig på henne!! Kan inte sluta. Hon är som nikotin, jag får nog skaffa nikotinplåster.

• Nisseblubb

Jag gjorde det tills jag insåg att hon personifierar fördumningen i samhället. Sen dess äcklar hon mig bara

• köttbullelydnad

Hon är 10 år yngre än mig, så jag anser inte att vi har något som helst gemensamt. Hon älskar att leva i lyx och flärd, medan jag trivs som fisken i vattnet med medelinkomst och att satsa på skit under naglarna. Varit inne nån gång vid enstaka tillfällen, och då har det skyltats med äkta pälsar till höger och vänster, har sedan fått höra att hon tydligen anser det miljövänligt att använda äkta päls (?!) - nejtack. Inget för mig. Säkert en bra förebild på många sätt för yngre tjejer, men jag känner mig alldeles för gammal

• Em00

Nope, det har hon inte...
    Tvärtom, många stavfel... för att komma från en
    "blivande jurist" eller vad det är hon ska bli...

Bonanza skrev 2009-01-19 19:01:44 följande:
    Men att hon skriver bättre än de flesta här säger väl inte mycket? Jag var inne och tittade nyss, och hon verkar ha installerat ett rättstavningsprogram eller något. Good for her! Jag har inte sagt att innehållet är kasst (men hey, att mobba socialdemokrater och tjockisar kanske inte är det bästa man kan göra), utan bara att hon skriver dåligt. Men det har bättrats, skönt för hennes läsare.
  • romani beauty

så det är vad man har att välja på; Gynning o Zytomierska eller Blondinbella? Då är det nog bäst man vidgar sina vyer..
    idiblon yes skrev 2009-01-19 19:04:23 följande:

Hon har mognat med åren och är nästan mer mogen än jag vid det här laget. Okej att jag inte är med henne politiskt, men hon har ofta sjukt många poänger och skulle lätt gå upp 20 kg för att bevisa för Gynning och fd Schulman (orkar inte leta upp hennes nygamla efternamn) att inte alla kvinnor måste banta hela tiden för att det är ett sjukt ideal man tvingas uppnå. Jag säger det igen, - guld. Fan, jag blir inspirerad. Det säger en hel del.
  • Em00

Kenza, Kissie, bloggkommentatorerna, vimmelmamman, singelpappan, tyskungen...
    romani beauty skrev 2009-01-19 22:31:30 följande:

så det är vad man har att välja på; Gynning o Zytomierska eller Blondinbella? Då är det nog bäst man vidgar sina vyer..idiblon yes skrev 2009-01-19 19:04:23 följande:
Svar på tråden Läser du Blondinbellas blogg?