• Fru R8

30+ som väntar första barnet i Göteborg BF vår/sommar-07, Del IX

Hej hopp! Återkommer...

• Fru R8

Snabbtitt igen. Karin: Inskolningen låter ju jättefin! Och dagiset också. Malvas inskolning var ju bökigare, men nu funkar det bra på dagis.

Äsch, dundertrött Viktoria lämnar FL igen.. (nej, jag är absolut inte gravid, det verkar inte bli så för oss, men jag har nytt jobb som tar kraft!)

• Fru R8

Hej allihopa!

Jag fortsätter vara dödstrött och är fortfarande inte gravid. Måste vara att jag jobbar halvtid, vilket innebär att jag lämnar och hämtar på dagis och däremellan jobbar som en vansinnig för att hinna allt på mina ynka 20 timmar i veckan. Eller är det mörkret? Nog med gnäll! Malva har varit på 18månaderskontroll (fast hon är snart 20 månader, förstås). Malva var sann mot sin ålder och var helt galet blyg. Hon grät och vägrade prata med doktorn. Det enda doktorn fick se, var hur Malva perkade ut näsa, mun och mage. *suck* Ungen som kan så mycket! Längd vägrade Malva ge oss, men hon har nu passerat 10 kilo! Tjoho! Jag tror det hjälper att Malva gärna äter ren bregott till mellanmål.....

Anki och Åsa: Oj, jag ryser! Så häftigt att ni nästan är där igen, där vi alla var för ett drygt ett och ett halvt år sedan!

Andrea: Hoppas Dantes mage lugnar ned sig.

Elin: Skönt att höra att Max gillar dagis. Malva börjar också finna sig tillrätta, även om hon ofta gråter en skvätt vi lämning. Fy så ont det gör i hjärtat!

Åsa igen: Helt underbart att Viktor äter så bra nu! Hurra!

Rebecca: Jobbigt, när man ser ett sånt drama på dagis. "pop" var dock det sötaste jag hört!!!

Nej, nu måste jag försöka förbereda mig för sängen. Kram på er!

• Fru R8

Frida: Man anmäler först och sen begär man pengarna när barnet är friskt igen, alltså räcker det med att anmäla första dagen. Gick det att förstå det där?
    Och krya på sig till Anton!