• junk

Dotterns patientarmband fr BB är borta!

Har så ont i magen pga detta. Då jag skulle lägga lillasysters patientarmband i babylådan var vår största dotters armband bort. Har smått panik över detta.

Kan man fixa nya tro? endast de med nummer på.. Tror ni BBpersonalen är så hipp på det?

• Svar på tråden Dotterns patientarmband fr BB är borta!
  • Rockbraud

Va?! Jag förstår inte? vad ska du med det till?
    Varför panik över det? Fattar nada...

• softisch

dom där ges vid födseln menar du dom vita som det står ett nummer på som bebisen och mamma får så att dom vet vems bebis det är?

• junk

Haha, ja det är larvigt jag vet (amningshormoner). Är så uppe i varv nu när jag letat överallt och inte hittar det. Har redan ångest över att jag inte gjort fotavtryck o dyl. Känner mig allmänt dålig.

Det är rent symboliskt, vill ju sätta in det i hennes bebisalbum.

• wity

Rockbraud skrev 2009-01-21 20:06:50 följande:

Va?! Jag förstår inte? vad ska du med det till?Varför panik över det? Fattar nada...
    Spara det som minne kanske.
  • junk

softisch- Ja, det är dem jag menar. Nummret vi hade vet jag.. :/

• junk

Wity - Precis! och nu har lillan sina men inte storasyrran.. trist.

• Cilla77

Kan inte tänka mig att dom gör ett nytt på BB.
    Det dyker säkert upp bara du kopplar av och slutar leta

• annasoneborg

fast det är ju inte samma sak att göra nya, för just den har ju inte bebisen haft på sig. du hittar säkert den riktiga med tiden..

• junk

Det är absolut inte samma sak men det vet ju inte hon.
    Senast jag såg dem var innan vi flytta så jag befarar det värsta.. Men jag lägger ner och hoppas att de dyker upp. Hoppas hoppas.

• Alexi

Oj, dotterns armband slängde jag när vi kommit hem från BB...

• Superhero

tror inte att man kan få nya. skulle gissa på att man av patiensäkerhetsskäl inte har fler med samma nummer.

ja självklart när man kommit till slutet av en rulle eller vad dom nu har lär dom väl börja om från början. men det tar nog ett tag.

hursomhelst, lycka till!!

Svar på tråden Dotterns patientarmband fr BB är borta!