• Bohman

Micki leksaksspis....

håller på att göra om min dotters rum, och skall köpa en leksaksspis...
    det finns en som Micki har, med spis och diskho...
    är det någon som vet på ett ungefär vad den kostar?!

Länkar till bilden på spisen;
    http://www.micki.se/micki2008.asp?avd=micki_produkter&sub=produkter_kulikoket&id=383&sub2=leksaker

Någon som vet på ett ungefär??

♥(¯`°?.¸ ♥Jesper ♥¸.?°´¯) ♥ ♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilma ♥¸.?°´¯)♥
  • Svar på tråden Micki leksaksspis....
  • Freiya

finns på hikmet.se, 599tror jag den kostar där. det e mycket billigare än vanliga leksaksaffärer vad jag sett.

• Stjärnstoft

En sak om Micki spisar bara. Vi har en också.
    Jättefin! MEN, den röda plastbiten som håller dörr och ugnslucka på plats går sönder ideligen.
    Micki har skickat ut nya vid ett par tillfällen, men nu har vi ledsnat och ska sätta på egna gångjärn.
    Inte hela världen kanske, men lite irriterande - för spisen kostar ju en del iaf.

• Bohman
    Freiya skrev 2009-01-21 20:07:41 följande:
    finns på hikmet.se, 599tror jag den kostar där. det e mycket billigare än vanliga leksaksaffärer vad jag sett.
    oj, är den sååå dyr...*uuu*
  • Stjärnstoft

Då har vi nog haft otur med vår, för här har den gått sönder flera ggr - och jag tror inte våra är vildare än andra barn
    Oavsett, spisen är fin - men rätt dyr

• Freiya

våran tjej har den enkla spisen utan diskho och det där, den kostar 249å ullared och nån hundring mer i andra affärer, inla lika dyr.
    ska också göra ett kök till henne, men jag tänker göra en bänkskiva som jag sätter på väggen och bygga in spisen där bredvid och såga ett hål för en rostfri bunke som hon kan ha som ho. sen lite hyllor och ett draperi under bänkskivan.

såg en bild i galleriet, när jag sökte på barnrum, att det va några som byggt ett kök till sitt barn, jättefint! kolla in det.

• Bohman

hehe...jag ska bygga ett kök till min dotter, det är just det jag håller på med..

• Xeroina

Vi har också den där spisen och dörren till skåpet sitter löst, man får rätta till den ofta och så har kranen gått sönder. Sonen var ca 1,5 när den gick sönder så han kan ha varit lite hårdhänt kanske? Om jag skulle köpa en spis nu så skulle jag köpa en robustare.

• Bohman

jag köpte BARA spisen idag, struntade i den med kombination med diskbänk, den var juh snordyr...
    gör en egen diskbänk istället...
    tack alla för hjälpen iallfall!

Svar på tråden Micki leksaksspis....