• Skrutthöna

Vårdande för läppar?! Hjälp mig!

Den här årstiden bokstavligen fnasar mina läppar sönder. Det svider o bränner om vartannat.... O jag har ännu inte hittat nåt cerat eller salva som hjälper. Vad änvänder ni??

• Svar på tråden Vårdande för läppar?! Hjälp mig!
  • Fru T

försvarets hudsalva.. finns på apoteket.

Åh vad jag längtar
  • Grannen
    Fru T skrev 2009-01-22 16:59:18 följande:
    Det enda som fungerar på mig!
  • Indillia

Försvarets hudsalva eller Mary Kay's satin lips.

• Chewie
    Fru T skrev 2009-01-22 16:59:18 följande:
    Det ska va bäst har jag hört, det stör inte det naturliga för läpparna, man blir alltså inte beroende på samma sätt som man lätt blir annars.
  • firewalkwithme

Carmex är min absoluta favorit! Kan nästan inte använda något annat . Idomin tycker jag lägger sig utanpå, men det där är en smaksak. Försvarets hudsalva är bra, men det är lite synd att det är i stiftform tycker jag, det gör det svårt att få på tillräckligt mycket.

• AANJA

En dyr men o så dryg kräm, kan räcka flera år. Och man kan ha den på alla typer av torra partier och även sår, dessutom luktar den fantastiskt gott och har en härlig konsistens!

Elisabeth Ardens "Eighet Hour Cream".

• Jordgubbsflickan

Elisabeth Ardens "Eighet Hour Cream".

Helt klart världens bästa kräm!! Helt outstanding!

• riot

firewalkwithme skrev 2009-01-22 17:07:56 följande:

Carmex är min absoluta favorit! Kan nästan inte använda något annat . Idomin tycker jag lägger sig utanpå, men det där är en smaksak. Försvarets hudsalva är bra, men det är lite synd att det är i stiftform tycker jag, det gör det svårt att få på tillräckligt mycket.
    Alla pratar om detta Carmex så jag känner att jag måste testa. Har hittat en del nätbutiker det finns på men efter ivrigt googlande verkar folk påstå att det nu finns i vanliga matvarubutiker, tänkte bara kolla var du inhandlar ditt?
Svar på tråden Vårdande för läppar?! Hjälp mig!