• riot

Vårdande för läppar?! Hjälp mig!

firewalkwithme skrev 2009-01-22 17:07:56 följande:

Carmex är min absoluta favorit! Kan nästan inte använda något annat . Idomin tycker jag lägger sig utanpå, men det där är en smaksak. Försvarets hudsalva är bra, men det är lite synd att det är i stiftform tycker jag, det gör det svårt att få på tillräckligt mycket.
    Alla pratar om detta Carmex så jag känner att jag måste testa. Har hittat en del nätbutiker det finns på men efter ivrigt googlande verkar folk påstå att det nu finns i vanliga matvarubutiker, tänkte bara kolla var du inhandlar ditt?
  • riot

firewalkwithme skrev 2009-01-22 18:23:27 följande:

Det är lite knivigt att få tag på tyvärr! Just nu handlar jag det på Tempo i Husby utanför Sthlm, där dom av någon anledning har det. Tyvärr har jag inte sett det i så många matbutiker, men jag vet att det kan finnas både på vissa Pressbyrån och i vissa matbutiker. I Sthlm finns det också på Urban Outfiters och i SOUK-gallerian, men dom tar dubbelt så mycket i pris (45 kr/burk i stan, 22 kr/burk på Tempo). Grymt är det i alla fall, man får en kylande känsla på läpparna som är jätteskön när man är riktigt torr och narig!
    Oh, okej. Då är det bara att kolla runt lite då annars får man väl beställa. Supertack för tipsen!
Svar på tråden Vårdande för läppar?! Hjälp mig!