• Svar på tråden är det nån som hört nåt negativt om en kronan vagn...
  • johannamagdale

Kan inte annant än att rekomendera den varmt Skrattande Hade dock innan vi köpte vår hört att den kunde vara svår att fälla ihop med sittdelen... Tycker inte att det är några problem, det är väl en vanesak.... Har man riggstödet i ett visst läge måste man vinkla handtaget för att kunna fälla över det... Inga problem enligt mig :o) Skötväskan o alla tillbehör är jättebra! Älskar det praktiska bärhandtagen när man ex ska lyfta vagen upp/ner för trappor el på o av bussar. Även solskyddet i sufletterna (så skönt att slippa parasol...) är en sån där superdetalj.

Väntar 2an nu och har mailat KRONAN om de inte är på g med en syskonvagn... Tyvärr va det inte aktuellt ännu Gråter

Läste i ett test på testfakta.se om vagnar o där de testat bla kronan, tror att den va tredje bäst i det  testet. Skulle själv gett den högre poäng på de flesta punkterna... Där stod det också att det fanns klämrisk för barnets fingrar i ryggstödet (el nåt...) vet inte hur det ska gå till men tydligen så har ju någon lyckats....

Lycka till // Johanna

• emsipems

Kan också rekommendera den. Vi älskar vår Kronanvagn. Hade hört att den är lite tung, men det är inga större problem tycker jag. Den är stabil och bra, och precis som ovanstående tycker jag att tillbehören är bra. :o) Har inte heller lyckats komma på hur man kan klämma sig...

• pingering

En kompis hade en Kronan, men hon upptäckte att den var väldigt tung och jobbig att handskas med. Speciellt då framhjulen inte var svängbara så det blev en del lyft i kurvorna. Hon tyckte att den var jättefin (därför hon köpte den) men när det var dags att byta till sittdelen sålde hon den och köpte annan. Nu när jag väntar barn har hon givit mig rådet att inte köpa den, hur söt och fin den än är...

Svar på tråden är det nån som hört nåt negativt om en kronan vagn...