• Mareldsbarn

Resa till Köpenhamn över ett par dagar, tips?

Funderar på att dra med sambo och en då 7-8 månaders bebis till Köpenhamn över några dagar i typ mars-april. Är lite inne på att endast åka 1 eller 2 vardagsnätter med tåget från göteborg.

Har du varit där? Finns där något billigt hotell som rekommenderas? Aktiviteter som rekommenderas?

Tar tacksamt emot all information.

• Svar på tråden Resa till Köpenhamn över ett par dagar, tips?
  • emmize

Jag vet en sak som du MÅSTE fara på och det är Wallmans... Var där för 2 år sen och det är det bästa jag varit på någonsin i hela mitt liv!!!

• Nova67

ung samma pris på alla hotellen inne i stan, 2-3 dagar?? hm flanera på ströget och ta en fika bara njuta av avstressad "jag har tid att bara sitta och titta" tempo tar en dag..

Sen dyrt men.. erotik museumet var själv i Köpenhamn i höstas och hade en fantastisk helg, och ÅNGRAR att jag INTE var in på detta museum..

• Smurffan

Vi var ner med barnen i somras först legoland å sen köpenhamn ett par dagar. Vi var på zoo och tivoli och på en båtutfärd och gick förståss en hel del på ströget. Hann inte gå på museum som vi tänkt men det fanns många såna där. Vi bodde på ett litet hotell som hette saga väldigt centralt. Rekommenderar verkligen köpenhamn!

Svar på tråden Resa till Köpenhamn över ett par dagar, tips?