Har du somnat när du haft sex?
Alltså, vi på FamiljeLiv är nyfikna: har du någon gång haft så taskigt sex att du somnat under akten? Kolla in dagens fråga här: beta.familjeliv.se/
Alltså, vi på FamiljeLiv är nyfikna: har du någon gång haft så taskigt sex att du somnat under akten? Kolla in dagens fråga här: beta.familjeliv.se/
Nee men blivit så utamattad av bra sex att jag slocknat så fort det var klart hihihi
Nej inte taskig sex. Men så mycket sex, under så lång tid att jag till slut somnade till under en "ritt". Vaknade iofs ganska fort men det var en konstig upplevelse.
Jag har faktiskt somnat mitt under själva akten. Som tur var gjorde även han det. Jag misstänker att vi somnade vid ett ställningsbyte, men ärligt talat så minns jag inte.
Jo, vi somnade båda två
japp jag somnade nät jag skulle rida en kille men jag var rätt dyngrak oxå
Halft om halft, va mitt emellan sömn och vakenhet i den dåsiga zonen. Sambon har dock somnat när jag sugit honom,mindre upphätsande haha
jao det har hänt..
men får tillägga att jag var rejält full, så igentligen däckade jag väl.. somnade...
´När han slickade mig lugnt och ömt så blundade jag och njöt men på något konstigt sätt lyckades jag somna. Märkligt för jag minns att det var jäkligt nära för mig. Ska väl tillägga att jag inte var helt nykter, men absolut inte dyngrak. Gissa om jag fått höra det
Ja det har jag gjort med ett One night när jag var typ 17 år.
Han var så jävla tråkig och dålig så jag somnade. iof hade jag druckit lite men inte så så jag skulle däcka.
Men han körde tydligen på för jag var full av sperma när jag vaknade..
jo det har hänt och jag hade sagt någon vecka innan att det har jag aldrig gjort, hahaha man ska aldrig säga aldrig.
Nej inte under nyktert tillstånd. Min kära make skämtade bort det just nu och sa äh det är bara att stoppa in den i de andra hålet så vaknar du hahha .
Har en tjejkompis som somnade ifrån... jag hade fått inåtsnopp i månader om min partner gjorde det.
Herregud, hur kass i bingen är man då.