• Noiis

Ni med Bugaboo Cameleon med nyare Chassin!

Ni som har Bugaboo Cameleon med det nyare chassit som har snap fästen, har ni nån gång behövt reklamera chassit pga glidande handtag eller liknande?? rösta på hur många gånger och kommentera gärna hur det gått och vart ni handlat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 11:51
    Skriv även datum då ert chassi producerats!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni med Bugaboo Cameleon med nyare Chassin!
  • mammatill2härligavildar

Aldrig haft problem. Inköpt i juni-08 på liten butik i Uppsala som heter SKURK kids.

• chupachup

aldrig haft problem. jag köpte min april -08 på babytrader

• straw2008

Aldrig haft problem mitt chassi är märkt med SEPT 2007 !!

Kan inte alla skriva vad era chassin har för mån/år?

• Noiis
    straw2008 skrev 2009-01-23 11:45:35 följande:
    Aldrig haft problem mitt chassi är märkt med SEPT 2007 !! Kan inte alla skriva vad era chassin har för mån/år?
    smart! lagt till de i TS
  • Noiis
    Det ljuva livet skrev 2009-01-23 11:54:34 följande:
    Vart ser man när chassit är tillverkat?
    står på chassit på pinnen som hamnat under liggdelen/sittdelen där står även chassi nummret som behös för  att fylla i garantin
  • Det ljuva livet
    Noas mamma skrev 2009-01-23 11:55:40 följande:
    står på chassit på pinnen som hamnat under liggdelen/sittdelen där står även chassi nummret som behös för  att fylla i garantin
    aha! Går genast ner och kollar. Tack!
  • Suri

Köpte i Maj. Chassit tillverkat feb 08. Handtagen gled. Fick ett nytt chassi lev till min dörr. Tillverkat juni 08. Felfritt.

• FiaMia

Aldrig haft problem. Varken med chassi lr andra delar.
    Tillverkningsdatum Aug 08

• Stargirl

Inga problem med mitt chassi. Tillverkat Nov 2007.

• Olivia och Max

Vårat chassi är tipptopp. Inget fel på den. Vet ej tillverkningsdatum då den står i vagnrummet. Men vi köpte den för ett par månader sedan.

• miss oktober

väntar på mitt 5 chassi nu,har tröttnat tyvär på bugaboo,älskar den men när nya chassit kommit säljs den..

• imaj

Har aldrig krånglat... Tillverkar april 2008, har popnitar trots att de inte började sätta det förren i maj 2008 Räcka ut tungan

• modestyclara

Jag fick första versionen på nya chassit med skruvar på snap-fästena. Reklammerade till Babytrader och fick ett nytt chassi med popnitar samt en solsufflett som plåster på såren

• caessa

aldrig haft några problem och har dragit den i en hel del trappor.
    jag köpte min september 08 på knodd. om jag inte minns helt fel är den tillverkad i juli 08.

• P ä r l a n

aldrig haft problem med mitt! beställde vagnen i april 08, fick den i mitten av augusti, skulle fått den innan men den var sen

• Mish

Har reklamerat 2 ggr (hittills, hoppas inte att jag behöver göra det en gång till för då tröttnar jag!)

Första chassit tillverkat i mars 08
    Andra chassit tillverkat i september 08

Ska hämta det nya idag och jag hoppas _verkligen_ att det är problemfritt.
    Problemet har varit att handtaget glider på den sidan som bromsen sitter på så fort man ska dra vagnen upp för ett endaste trappsteg..

Jag är lite nyfiken på er som reklamerat och begärt pengarna tillbaka, vad hade ni för skäl och hur gick det?

Svar på tråden Ni med Bugaboo Cameleon med nyare Chassin!