Fördröjningskräm för killar! Någon som testat?
Undrar lite om fördröjningskrämer.
Är det någon här som testat?
I så fall, vad tyckte ni om dom? Funkar dom? Något märke som är bra?
Undrar lite om fördröjningskrämer.
Är det någon här som testat?
I så fall, vad tyckte ni om dom? Funkar dom? Något märke som är bra?
Xylocain från apoteket funkar iaf.
funkar det?
Läste om den på apotekets hemsida och där står det att det är en sårkräm.
Om du tittar lite på olika sexspalter, Afontbladet t.ex., så tipsar dem rätt ofta om den salvan till män som vill vara mer uthålliga.
Xylocain har en lätt bedövande effekt.
Aha!
Okej! Tack så mycket för tipset. Ska testa detta då.
Blev lite nyfiken på hur det fungerar, ska killen smörja in hela kuken med salvan eller?
Vi har testat Stud 100 som är en fördröjningsspray. Den är jättebra. Man känner alls som sker men kan hålla på mycket längre.
Viktigt att vänta 10 minuter innan sexuell aktivitet i annat fall så blir tjejen också bedövad (vilket jag misstänker att du måste göra med sårsalvan också)
Här har vi köpt vår spray
lustjakt.se/Produkt/Stud_100.aspx
Jag har idag provat krämen och kan bekräfta att den är bedövande. Applicerade krämen på ollonet och drog förhuden fram och tillbaka ett par gånger. Efter 10 minuter hade jag nedsatt känsel i området. Kändes konstigt att inte vara så känslig där.
Dock hade jag inte sex efteråt men det var svårt att få till ett riktigt stånd. Frågan är om man varit riktigt kåt om det gått bra?
Har testat Xylocain en gång. Kommer inte att testa igen. Tycker det var en obehaglig känsla. Visserligen kan man hålla på längre - men till priset av att det inte alls är lika skönt som vanligt eftersom du tar bort en del av känseln. Och eftersom min partner oftast har fått orgasm på annat sätt innan jag sticker in den så är det inte jätteviktigt att hålla på länge. Bästa lösningen för mig är istället att pausa lite och bara ligga och "gnugga" utan att köra ut-in en stund. Jag har kommit upp lite i ålder också och staken styvnar inte lika självklart som när jag var ung, och bedöva snorren gör ju inte saken bättre direkt..
Jag har testat två produkter. En spray med något "kinesiskt ört blandning" som köptes på Martin. Luktade illa och funka ej. Köpte sedan Xylocain 5 mg. Första gången gjorde vi dubbelfel..
Tog för mycket (på ollonet endast) så jag blev knappt hård pga att det bedövade för mycket, och hon sög till slut eftersom jag inte blev hård och då domnade hennes tunga och läppar bort, ha ha. Inte vårat bästa ligg om man säger så.
Men en svagare kräm, eller ta mindre, undvik oralsex så fungerade det för oss tillslut.
Hej! Jag beställer droger på http://medicineronline.net/ ibland. Glad att hjälpa till.
Xylocain fungerar mycket bra och är dessutom billigt. För er som har upplevt negativt har troligtvis använt för mycket och haft för bråttom.
1. Kläm ut ungefär en ärtas storlek.
2. Smörj in ollonet.
3.Skölj händerna.
4. Vänta ca 5-10 minuter.
5. Skölj kuken med vatten.
Funkar det inte så har troligtvis mängden inte varit lämplig för dig, prova eventuellt då med annan mängd xylocain. För mig fungerar det mycket bra. Har testat andra preparat som också fungerat bra, dock ej lika bra. De har även varit dyrare. Jag tycker att xylocain är utmärkt, billigt och lätt att få tag på. Finns på alla apotek.
Lycka till...