Jag ett girigt jävla as och börjar tröttna på min svärmor!
Min svärmor kommer inom en snar framtid att ärva ganska mycket pengar. Hon har under lång tid pratat om vad hon skall göra med sina pengar. Att hon skall hjälpa oss med ett räntefritt lån på ny bil m.m.
Till saken hör att hon är ihop med en kille/gubbe som är otrogen mot henne hela tiden och hans son bor hos honom (min svärmor och hennes gubbe är särbos).
Nu har hennes gubbe kommit på att dom om min svärmor ärver 1,5 miljoner att hon kan köpa en lägenhet som DOM kan bo i (=min svärmor, hennes gubbe och hans 24åriga son som min svärmor inte kommer överrens med). sonen får allt han pekar på av sin pappa och hans pappa betalar allt. Sonen har inte ens ett jobb. (eftersom varför skall han skaffa ett jobb när hans pappa betalar allt han pekar på?)
Det kommer sluta med att min svärmor blir lurad och att hennes gubbe kommer dumpa henne efter ett tag och försöka se till så han får hälften av vad lägenheten är värd. Min svärmor kommer aldrig ha råd att lösa ut honom så hon kommer vara tvungen att sälja och kommer att vara tillbaka där hon började.
Vad hände med hjälpen hon lovat oss? (Vi kommer klara det själva och vi har det bra, men jag är så jävla trött på allt hon säger hon skall göra för oss och sedan skiter hon totalt i sina barn bara för att hennes gubbjävel hon är ihop med lurar i henne massa skit!) Dessutom gnäller hon alltid på hur jävla jobbigt det är att han är otrogen mot henne varför i helvete då flytta ihop med honom och hans son? Och dessutom skall hon betala hela lägenheten själv. (Ja visst han skall betala hyran, men va fan händer när han flyttar för det kommer han att göra) Dom kan inte ens klara av att ha ett förhållande när dom inte bor tillsammans. Hur skall dom då klara av att bo ihop?
Jag är fullt medveten om att jag är ett girigt jävla as som vill kunna låna pengar av min stackars svärmor, men hon har aldrig kunnat ge sina barn någonting pga av olika anledningar och nu har hon världens chans att hjälpa till och då tänker hon enbart på sig själv och blir manipulerad av gubbjävlen hon är ihop med!
Självklart får hon göra som hon vill med sina pengar, men jag kommer vara jävligt sur under jävligt lång tid om hon inte ens tänker lite på sina barn!
Jag = jävligt girig
sorry att det blev så långt