Törs du gå in i en porrbutik och kolla?
Har du gjort det?
Törs du fråga personalen om nåt?
Har du smitit in så snabbt du kan genom dörren och hoppats att ingen såg när du gick in?
Eller har du aldrig vågat?
Har du gjort det?
Törs du fråga personalen om nåt?
Har du smitit in så snabbt du kan genom dörren och hoppats att ingen såg när du gick in?
Eller har du aldrig vågat?
jodå om det bara fanns en butik lite närmre...
Taboo här i Malmö är kanon. Afrodites under likadant. (Lite osäker på stavningen på första butiken dock...)
Jag skäms INTE,
däremot kan jag spendera väldigt mkt tid i de butiekrna,
tycker det är allt från fascinerande till roligt och pirrande.
Alltid kul när man frågar "hur funkar denna"
och biträdet visar,
och man känner "ahhaaa!" *glöd-lampa-moment* samtidigt som man blir nästan lite generad... haha
hade jag bara haft mer pengar hade jag spenderat mkt cash där!
Tycker det är skillnad på "fina" och "räliga" porrbutiekr, de jag nämner är riktigt fint inredda, med stil. Känns som vilken annan butik som helst, inte nån äcklig undangömd butik på en bakgata...
Ja det har jag gjort många gånger och tycker absolut inte att det är pinsamt haha!
jodå, det har hänt ett par gånger.
gängade med killen som jobbade där ett tag
klart jag vågar fråga om hjälp om jag undrar något om dildosarna m.m.
de som jobbar där ska man ju kunna fråga om hjälp utan att skämmas
Yes, sambon och ja brukade gå till Martin shopp i gbg. det är en större butik som känns fräch med trevlig personal. Dom har allt möjligt, både inredning, hudvårdsprodukter,oljor, kläder och givetvis filmer/porrprylar. Behöver vi hjälp/råd så frågar vi givetvis om det
Inget pinsamt alls! Men som sagt den butiken känns inte som en genant liten källarhåla för snuskgubbar ;)
japp jag är en kvinna som älskar sex. testa på nya saker och sexleksaker och olika sorters glidmedel sexiga underkläder. och även utklädningskläder.
Så jag går mer än gärna in där coh håller och smakar på olika saker...:)
kondomeriet som ligger i göteborg men aldrig porrshopparna som ligger på 2:a långgatan eller så... det känns för snuskigt helt enkelt.
på kondomeriet kan du gå in vem som helst utan att känna dig konstig där är det avslappnat...
har besökt afrodites apotek, pistill mfl här i sthlm...trevlig personal och alltid lika kul att se folk som inte klarar av situationen utan måste frenetiskt gapskratta åt precis allt