• Anonym

efter att jag pratat ut med killen känner jag mig toomn och likgilltig

Jag pratade ut med killen för några dagar sedan för att jag inte riktigt har litat på honom... Det har hänt lite konstiga saker........ han försvarade sig och menade på att han aldrig har vart oärlig emot mig.

Efter samtalet känner jag mig tom. Han säger fortfarande att han älskar mig men jag vet inte längre... Vet inte vad jag ska tro. Kanske pratar han sanning (?) Men jag känner ändå att något tar emot. Jag tror inte att han har vart otrogen, däremot flirtat runt på nätet.

Det räcker för mig och jag tycker inte att han gör ansträgningar att höra av sig mer nu när jag är i en osäker fas..

Ska jag ge honom en chans till eller skulle ni låta det hela rinna ut i sanden? Kan ett förhållande verkligen bli starkare efter ett sådant snack?

• Svar på tråden efter att jag pratat ut med killen känner jag mig toomn och likgilltig
  • Anonym

Att prata och försöka göra saker bättre kan leda till ett starkare förhållande.

Bättre att försöka och prata och ge varandra en chans än att gå och ångra sig i slutändan...

Svar på tråden efter att jag pratat ut med killen känner jag mig toomn och likgilltig