• rullgardinsflikkan

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Blogga på! Glad

Reklamfritt tack

NOOOO SIDFOT YAAALLLL
  • Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
  • kärlektillminaflickor

www.mammasarah.blogg.se

Skrattande

Jag skriver om min vardag som ung mamma till dottern Chanelle
    Om viktminskning , bröstoperation och paaarty.

• Aangiee
    I'm back!! =)

Har nu skrivit det första inlägget på över en vecka. Har förklarat lite varför jag valde att sluta blogga..
    Att jag inte uppskattar att en viss person kommer hit på natten och kräver pengar eller liknande....

Har även fixat så att jag kan blogga regelbundet igen! =)

Tackar även för alla fina kommentarer jag fått, kommentarer där underbara människor skriver att dom tycker det är tråkigt att jag inte bloggar, att dom gillar min blogg och vill att jag ska fortsätta blogga!

Läs allt på: www.angiepangie.blogg.se
  • Mandragora
    Den mest välskrivna bloggen?
    Gör ett besök och läs lite - hoppas att du gillar inläggen!

Bland de senaste inläggen...

• bilden som bevisar erotiken i kyrkan
    • hönshjärna - för det är ju inte djurplågeri när det gör ont
    • recept på världens enklaste chokladglass och chokladmousse
    • hemligheten och magi
    • diet under helgen

Följ bloggen med bloglovin' om du gillar den!
  • Lady Dahmer
    Jag har börjat videoblogga!

Jag kissar i duschen Befäster jag könsrollerna? Familjelivslogik Disclaimer -- känner du dig träffad? Hycklare är vi allihopaArg-amning och vilda pattar Kan en intelligent tjej ha bröstimplantat?

Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp. Jag är provokativ och arrogant! Feminist och vegetarian!

ladydahmer.blogg.se

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd