Inlägg från: Magda73 |Visa alla inlägg
  • Magda73

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Idag har jag fotobloggat om vad som kan hända när en tvååring får tag på en sax...

Igår skrev jag om sorgen och rädslan jag har då jag nyligen fått ett barn i vecka 25...

Låter det intressant? Välkommen till magda.nu

• Magda73

Jag har startat ett hur omoget krig som helst med en granne. Nämligen BAJSKRIG. Tänkte att ett sådant skulle vara lämpligt, som föräldraledig trebarnsmamma har jag ju inte så mycket vettigt för mig.

Här kan man läsa om det: magda.nu

• Magda73

Nu har jag uppdaterat min blogg och försökt förklara varför jag startade bajskriget mot grannen igår.

Vill du höra vad jag tänkte då jag lämnade bajs i grannens låda så är du välkommen till magda.nu

• Magda73

Tingeling!

Idag har jag bloggat om Tingelingskandalen. Putin lär vara förbannad över humorinslaget på melodifestivalen i Globen. Jag tycker vi ska göra en kupp och skicka "Tingeling goes Russia". Du kan läsa och även lyssna på låten på min blogg magda.nu

Jag för även ett BAJSKRIG mot en granne som jag bloggade om igår och i förrgår.

Välkommen in!

• Magda73

Idag har jag bloggat om mig själv som den jobbiga mamma jag varit idag. I helgen fotobloggade jag lite vår. Och så har jag ett moget bajskrig med min granne som jag skivit om också.

Låter det kul? Välkommen till magda.nu

• Magda73

Jaha. Så har man visat upp hängbrösten på dagis också! Hurra för Boob-tröjan!!

Idag fotobloggade jag om mina bröst.

Igår bloggade jag om mig som den jobbiga mamma jag var då.

Intressant? Välkommen till magda.nu

• Magda73

Idag har jag ett lite halvtrist inlägg om sjukhusbesöket med min prematurkille. En söt bild på honom dock.

Igår däremot hände det roligare grejer, jag VISADE BRÖSTEN på dagis. Bild även på det * Varning för er med känsliga ögon (hängpattar)

Välkommen in! magda.nu

• Magda73

Inatt kom jag till insikt; jag är en ögontjänare! Skriver om det i dagens blogg och skäms lite över mitt beteende...

Igår tillbringade jag dagen på sjukhuset med min prematurkille. Tråkig text men en bild finns på min goding.

I förrgår var det kalabalik, då åkte min Boob-tröja upp så mina bröst var framme då jag lämnade på dagis Finns bild på brösten i bloggen.

Välkommen in om det låter intressant! magda.nu

• Magda73

Idag bloggade jag om att amma och ha sex samtidigt.
    Är det ok att amma och sexa på en och samma gång?

Igår bloggade jag om företeelsen "dubbelsnäll", dvs att vara extra snäll bara för att någon är invandrare (för man vill ju inte riskera att kallas rasist) eller handikappad (för man vill ju inte verka nonchalant).

Låter det intressant? Välkommen in! magda.nu

Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd