• rullgardinsflikkan

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Blogga på! Glad

Reklamfritt tack

NOOOO SIDFOT YAAALLLL
  • Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
  • annispannis2

annml.blogg.se om allt möjligt...mest om att vara gravid och vilka besvär och härligheter det kan innebära=)

• Magda73

Idag bloggar jag om mitt nya liv som kanske tar mig till Indien- som en helig ko i mitt nästa liv!

Igår blev det ett inlägg som var ute någon timme och sedan censurerades. Personen det handlade om hann läsa och tog illa vid sig. Nu finns där ett tråkigt inlägg om fönsterputsning istället.

Mer? Om mitt mogna bajskrig, om när jag visade brösten på dagis, funderingar om att amma och ha sex samtidigt. Ja, det finns lite smått och gott!

Tror du att det är något för dig så är du välkommen till magda.nu !

• Steffi m Liam

steffiiis.blogg.se

Går in i vecka 31 idag

♥♥ Lyckligaste stunden i mitt liv - Liam 060830♥♥, Och en liten böna i magen, bf 7/6-09 ♥♥
Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd