• ffairytale

Vi som plussade i jan och är unga

Vill veta om det finns någon mer som plussade under jan och har BF i sep? skulle vore roligt och veta :)

själv flyyer jag 20 i nov :D

• Svar på tråden Vi som plussade i jan och är unga
  • adooore

Plusade 6feb är beräknad till 21 september (: Är 18år, fyller 19 i mitten av september :)

• ffairytale

åh roligt att vi är fler som runt 20års åldern!

grattis även adoore!

• Juhanna
    Jolise skrev 2009-04-15 17:29:25 följande:
    Hejhej!Jag ska ha barn 13 september,är nu 20 men kommer vara 21 när bebisen kommer :)Ser att det var ett tag sen någon skrev här, hade vart kul om det kom igång igen? :)Har ni vart på RUL ännu? :)
    Nope ska på rul imorn.
  • Jolise

Japp , RUL (rutinultraljud) är samma som UL :)

Okej, måndag, de e inte lång tid kvar :) Vi var på vårt för två veckor sedan typ.. Hur häftigt som hellst :D

Juhanna: Hur gick det idag då? Såg allt bra ut? :)

• Tiiina86

Är 22år och plussade i januari, bebisen är beräknad att komma 19 september

har en dotter som fyller 6år nu i maj också:)

• Juhanna
    Jolise skrev 2009-04-16 11:39:04 följande:
    Japp , RUL (rutinultraljud) är samma som UL :)Okej, måndag, de e inte lång tid kvar :) Vi var på vårt för två veckor sedan typ.. Hur häftigt som hellst :DJuhanna: Hur gick det idag då? Såg allt bra ut? :)
    Ja allt såg jättebra ut. Har dock inte fått veta mitt nya bf då datorsystemet var nere men hon trodde det skulle vara ungefär samma, någon dag tidigare.
  • Jolise

idag går jag in i v.20 (19+0) :)
    bebisen rör på sig väldigt mycket och i förrgår känndes första sparkarna på utsidan :)

känner ni era små ännu? :)

• Juhanna

Ja jag både känner och ser rörelser och sparkar och har gjort ett tag, är iofs mitt andra barn så det är inte så konstigt

• ffairytale

bara bra :d har gått in i vecka 19 nu :D helt underbart, var på UL förra veckan och idag så va jag hos barnmorskan, har tydligen en vilding i magen :d vill inte ligga still för 2sek :D

Svar på tråden Vi som plussade i jan och är unga