• PrettyGirl

My Perfect life-Med Victoria Silvstedt, nån som har sett det? Tror ni hon har det så bra eg??

Jag tittade på första avsnittet, och det var väl lite som jag hade förväntat mig. Man ser tydligt att hon har en förlängning isatt, o alla vet ju att hon opererat brösten, fyllt i läpparna o jag funderar på om hon gjort om näsan med. För hon är klart mkt mer annorlunda än på korten från yngre åren då hon bodde i Bollnäs. Hon ser bra ut, helt klart, men jag såg oxå en osäkerhet! Hon var tvungen att dra i klänningarna så inte tuttarna skulle ramla ut, hon drog i håret hela tiden o såg allmänt osäker ut bara. Så min uppfattning var att visst, hon har mkt pengar o ser bra ut (33 år nu) o har gått från playboy till tv, men sen då? Jag tror hon är lite osäker i sig själv ändå fast hon har sitt utseende, nu. Det måste vara svårt att träffa nån som man är säker på o känna att den mannen vill ha mig för den jag är osv. Det finns nog många som vill träffa henne för just utseendet o hennes pengar. O sen tror jag att det här programmet är till just för att bidra till att hon ska få in mera pengar, o kanske få nya jobb utav det? För hon har ju inget annat än just sitt utseende. Så vad tror ni, har man ett perfekt liv om man lever som hon gör?

• Svar på tråden My Perfect life-Med Victoria Silvstedt, nån som har sett det? Tror ni hon har det så bra eg??
  • Trocadero

Jag tror att hon känner sig ensam och skulle må bra av att träffa en seriös kille, göra några barn och kliva bort från strålkastarljuset och bara vara.

• PrettyGirl

Jag tror oxå det, o jag skulle inte vilja byta med henne för alla pengar i världen. Visst skulle jag vilja ha mkt pengar med, men inte på det viset. Jag drömmer om att skriva böcker o kanske tjäna en hacka på det, jag tror man blir mer seriöst bemött då på ngt sätt. Jag rackar inte ner på henne som person då hon blivit känd på utvik, men det kan hända att man blir mindre seriöst bemött om man har en sån karriär bakom sig, att det förföljer en resten av livet. Alla väljer sin väg o det är inget fel i det, men jag skulle inte vilja leva hennes liv.

• Verkligen

Hon kanske känner sig ensam för jag kan föreställa mig att det är svårt att ha "äkta" relationer i den världen hon lever i.
    Men hon har nåt mer än skönhet, jag tror att hon är grymt smart och inte alls en blåst blondin...
    Livet kommer nog bli bra för henne, hon behöver bara rätt människor kring sig.

• PrettyGirl

Verkligen skrev 2009-01-25 19:18:03 följande:

Hon kanske känner sig ensam för jag kan föreställa mig att det är svårt att ha "äkta" relationer i den världen hon lever i. Men hon har nåt mer än skönhet, jag tror att hon är grymt smart och inte alls en blåst blondin... Livet kommer nog bli bra för henne, hon behöver bara rätt människor kring sig.
    Ja visst, hon har nog mer än skönhet. Hon är vacker men gör det kanske på fel sätt, för att kunna tas seriöst. Hon utnyttjar ju sin kropp nu o tjänar pengar på den, ist för att utnyttja ev kunskaper hon har i ngt spec ämne el så. Så frågan är om hon nånsin kommer att bli tagen på allvar, el om alla kommer att se henne som en utvikningsbrud för evigt? Jag tror säkert hon är en bra människa, o jag skulle inte vilja kalla henne för bimbo heller. Osäker skulle jag vilja säga bara. Jag såg ngt mer bakom allt smink i det avsnittet, ingen dum blondin.
  • Verkligen
    PrettyGirl skrev 2009-01-25 19:39:55 följande:
    Verkligen skrev 2009-01-25 19:18:03 följande: Ja visst, hon har nog mer än skönhet. Hon är vacker men gör det kanske på fel sätt, för att kunna tas seriöst. Hon utnyttjar ju sin kropp nu o tjänar pengar på den, ist för att utnyttja ev kunskaper hon har i ngt spec ämne el så. Så frågan är om hon nånsin kommer att bli tagen på allvar, el om alla kommer att se henne som en utvikningsbrud för evigt? Jag tror säkert hon är en bra människa, o jag skulle inte vilja kalla henne för bimbo heller. Osäker skulle jag vilja säga bara. Jag såg ngt mer bakom allt smink i det avsnittet, ingen dum blondin.
    Nja. Klart att det finns osäkerhet. Jag med skulle vara osäker om jag hade hennes liv. Kan tänka mig att det är en del press.
    Men jag tycker inte alls att det är dumt att leva på sitt utseende så som hon gör.
    Hade jag sett bra ut hade jag tagit den chansen med.
    Fan, jag måste se hennes serie, glömmer alltid bort vad som går på TV...
  • PrettyGirl

Verkligen skrev 2009-01-25 19:46:02 följande:

Nja. Klart att det finns osäkerhet. Jag med skulle vara osäker om jag hade hennes liv. Kan tänka mig att det är en del press. Men jag tycker inte alls att det är dumt att leva på sitt utseende så som hon gör. Hade jag sett bra ut hade jag tagit den chansen med. Fan, jag måste se hennes serie, glömmer alltid bort vad som går på TV...
    Ja, det är klart. Men det är väl det som gör allt så osäkert, tänker jag då. Att man blir uppskattad för hur man ser ut o inte som man är ist, el ngt man gjort. Skulle hon vart "vanl" fotomodell hade hon förmodligen inte haft så många år kvar på det sättet. Ja, hon har väl gjort reklam för "brothers and sisters" med, det är väl det enda "vanl" jag sett med henne.
    Jag gjorde ngr reklamjobb för 8 år sen (bara för Jc o Top Shop), inget jag tjänade jättemnkt på för jag blev inte SÅ känd av det, men jag fick en del gratis kläder o en del pengar iaf. O ett tag var det det enda folk visste om mig, o killarna... Jag visste aldrig om de ville lära känna mig för mig el för att jag gjort ngr små modelljobb. Jag gjorde lite underklädesreklam oxå, o det märkte jag i en tidigare tråd jag startat att det var inte lika glamoröst.. Det var nästan så jag skulle skämmas för det, enl vissa. Så jag kan tänka mig in i Viktorias liv, att det mesta måste kännas ganska ytligt ändå.
  • L jung

Kanske intressant att se att detta är något av vad min kusindotter Victoria gjort i sitt liv utöver det vi ser här i lilla Sverige;

TV

MTV Cribs- Worldwide 2006
    E! Television, " Most outrageous celebrity moments" 2006
    E! Television " 101 Hottest celebrity bodies" 2006
    Sky Channel UK "Project Catwalk- Celebrity judge 2006/07.
    Mediaset, Italy "Schetza parte" 2007
    TF1, France "La rue de la Fortune" Host 2006/07
    TF1 " Chez Cauet" Celebrity guest 2006
    TF1 "Attantion a la marche" Noel special, celebrity guest Dec 2006.
    TF1 "NRJ Music Awards" Cannes, Presenter, Jan 2007
    Channel 4 ,UK "World music Award show" London,
    Celebrity Presenter 2006.
    Channel 4 Sweden, "Ocean Avenue" 7 episodes, Guest star.
    NBC- Pilot "Good cop, Bad cop" Dir. Jon Favreau, Guest star.
    Spelling/FOX- "Melrose Place" 2 episodes, Guest star.
    FX network, "Son of the Beach" 3 episodes, guest star.
    Fox- "Unhappily ever after" guest star.
    NBC "Malibu CA" guest star
    E! Television "Wild on" Host.
    E! Television, "Gossip show" Host.
    Entertaintment Tonight "Calender and music video" Guest.
    E! Television "The Howard Stern show" Guest
    CBS- "Candid Camera" Host.
    Sci-Fi channel "Black Scorpion" 2 episodes Guest star.
    Channel 4 UK- "Euro Trash" Host
    BBC1 "The Johnny Vaughan Show" Guest
    CBS "The late late show with Craig Kilborn" Guest
    NBC "Conan O"Brian show" guest

Movies"La mia vite stelle e strisce" Italy, Lead
    "Boat trip" Dir, Mort Nathan. M.p.c.a Artisan pictures, Co-star
    "Out cold" Spyglass Entertaintment/Walt Disney, Lead
    "Basketball" Universal Pictures, Cameo.
    "Zoolander" Universal Pictures, Cameo.
    "Ivanextc" Mapi Productions, Cameo.
    "She said i love you" Megahertz productions, Co-star
    "Beach movie" Destination pictures, Co-star.
    "The independent" Dir, Bernard Rose,Artisan, Co-star.
    "Mareciallo Colombo" Dir, Carlo Vanzina,Italy ,Lead.
    "Bodyguard" De Laurentis, Italy , Lead.

COMMERCIALS &
    SPOKESMODEL ENGAGEMENTS
    GUESS Jeans Spokes model 1998,99
    Triumph Lingerie ad
    Coors beer ad and commercial
    Patron Tequila spokesmodel
    Killians Irish Red, Spokesmodel and commercial,
    Ultimate Figthing championship, ads
    Rasisson Hotel, TV commercial
    Blockbuster Video, Tv commercial
    Renault , Tv commercial
    Washington Mutual , Tv commercial, Dir, Christoffer, Guest
    Yellow pages, Tv commercial, Italy
    Go Mobile, Uk ads
    Maxpower, Uk, Spokesmodel
    OTTO Lingerie, Germany
    AB/SOUL, Italy
    AQUA jeans, Italy
    AXE Showergel, UK
    AZZARO Couture,
    MED Swimwear, Greece
    SISTERS, Sweden

På hennes hemsida www.victoriasilvstedt.com så finns det även portfolio med många vackra bilder till olika reklamer osv, och även det lättklädda hon gjorde för ack så länge sedan.

Victoria har mycket skinn på näsan och skakar bara av sig kritiken från Sverige, då hon är väl omtyckt utanför våra gränser.  Hon är väl medveten över att det är många som tycker och tänker en hel del om henne.
    Hennes resonemang har alltid varit att så länge det finns en efterfrågan och dom anlitar henne, så tackar hon ja.  När sedan den tiden är över så har hon sin lingerie firma i bakfickan samt många andra planer. 
    Och klara sig ekonomiskt kommer hon göra bättre än någon annan i släkten!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Alla får tycka och tänka som dom vill ! ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Duckan74

L jung, då kan du hälsa henne från mig att jag avgudar henne! Tycker att hon är så jädra snygg och rätt rolig också .

• trebarnsförälder
    Svar på #7
    håller med hon är en skarp affärskvinna finns fler sådana......
  • L jung
    Duckan74 skrev 2009-01-26 13:26:29 följande:
    L jung, då kan du hälsa henne från mig att jag avgudar henne! Tycker att hon är så jädra snygg och rätt rolig också .
    trebarnsförälder skrev 2009-01-26 13:28:34 följande:
    Svar på #7håller med hon är en skarp affärskvinna finns fler sådana......
    Inte ofta man hör något positivt här i sverige om henne, och alla har rätt till sina egna åsikter såklart.  Lite tråkigt bara att det verkar vara svårt att se förbi dumheter hon gjort tidigare (hon berättade ju i programmet om hur hennes mamma reagerade över Playboy t.ex, men hon tänkte enbart att så många andra kända kvinnor varit med i tidningen. Kanske då - innan allt - var hon väldigt naiv och inte insåg vilken inverkan det skulle ge i resten av hennes liv... eller hittills i alla fall)
    Hon ÄR en skarp affärskvinna helt klart.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Verkligen
    L jung skrev 2009-01-26 13:35:18 följande:
    Inte ofta man hör något positivt här i sverige om henne, och alla har rätt till sina egna åsikter såklart.  Lite tråkigt bara att det verkar vara svårt att se förbi dumheter hon gjort tidigare (hon berättade ju i programmet om hur hennes mamma reagerade över Playboy t.ex, men hon tänkte enbart att så många andra kända kvinnor varit med i tidningen. Kanske då - innan allt - var hon väldigt naiv och inte insåg vilken inverkan det skulle ge i resten av hennes liv... eller hittills i alla fall)Hon ÄR en skarp affärskvinna helt klart.
    Nej och det är så synd. Många verkar ha gått på den här "dum blondin-rollen" på fullaste allvar.
    Jag gillar henne skarpt och tycker att hon verkar veta vad hon gör. Och hon gör det BRA..=)
  • PrettyGirl

L jung skrev 2009-01-26 13:35:18 följande:

Inte ofta man hör något positivt här i sverige om henne, och alla har rätt till sina egna åsikter såklart.  Lite tråkigt bara att det verkar vara svårt att se förbi dumheter hon gjort tidigare (hon berättade ju i programmet om hur hennes mamma reagerade över Playboy t.ex, men hon tänkte enbart att så många andra kända kvinnor varit med i tidningen. Kanske då - innan allt - var hon väldigt naiv och inte insåg vilken inverkan det skulle ge i resten av hennes liv... eller hittills i alla fall) Hon ÄR en skarp affärskvinna helt klart.
    Oj, ja det är ju mest utomlands o hade ingen aning om att hon gjort så mkt! Nu låter det som om du tagit illa upp av tråden, men det var inte menat som en negativ tråd, hoppas jag att du förstår! Jag har bara lite funderingar på hur alla allmänt ser på ngt som detta, o hur vissa val kanske förföljer en osv. Jättebra att du talade om detta, då fick jag ju veta;)
    Jag ser inte negativt på Viktoria heller, men det kanske inte har framgått i tråden.
  • L jung
    PrettyGirl skrev 2009-01-26 14:13:56 följande:
    L jung skrev 2009-01-26 13:35:18 följande: Oj, ja det är ju mest utomlands o hade ingen aning om att hon gjort så mkt! Nu låter det som om du tagit illa upp av tråden, men det var inte menat som en negativ tråd, hoppas jag att du förstår! Jag har bara lite funderingar på hur alla allmänt ser på ngt som detta, o hur vissa val kanske förföljer en osv. Jättebra att du talade om detta, då fick jag ju veta;)Jag ser inte negativt på Viktoria heller, men det kanske inte har framgått i tråden.
    Nej då, har absolut inte tagit illa upp... som sagt, alla har rätt till att tycka precis vad dom vill om henne och allt annat.  Ville enbart visa att hon gör så mycket mer än folk i allmänhet vet om.. thats all

Jag hör ju en hel del från mitt eget jobb också, så jag är van! haha... men kollegorna får prata på bäst dom vill, det gör inget.

Jag kan säga så här att flänga med håret och gestikulera så mycket, att bubbla av skratt och att framstå 'flamsig' till andra är någon hon alltid gjort.... Hennes mamma Ulla är väldigt bubblig av sig också.  Min kusin Bo är raka motsatsen, han är tystlåten och håller sig i bakgrunden hela tiden.  Det är Ulla jag har mest kontakt med, lättare för tjejer att prata med varann liksom....
  • L jung
    Nathalie009 skrev 2009-01-26 16:09:54 följande:
    Jag tycker hon verkar smart,fan missade priogrammet, när sänds d??
    tisdag 22.40
  • PrettyGirl

L jung skrev 2009-01-26 17:32:16 följande:

Nej då, har absolut inte tagit illa upp... som sagt, alla har rätt till att tycka precis vad dom vill om henne och allt annat.  Ville enbart visa att hon gör så mycket mer än folk i allmänhet vet om.. thats all Jag hör ju en hel del från mitt eget jobb också, så jag är van! haha... men kollegorna får prata på bäst dom vill, det gör inget. Jag kan säga så här att flänga med håret och gestikulera så mycket, att bubbla av skratt och att framstå 'flamsig' till andra är någon hon alltid gjort.... Hennes mamma Ulla är väldigt bubblig av sig också.  Min kusin Bo är raka motsatsen, han är tystlåten och håller sig i bakgrunden hela tiden.  Det är Ulla jag har mest kontakt med, lättare för tjejer att prata med varann liksom....
    Vad bra;) För jag vill inte framstå som en ytlig person som stör sig på andra vackra människor, för så är det ju inte! Jag bor mitt emellan Söderhamn o B-näs o det är ju roligt att ngn hemifrån lyckas;)
  • Alexan

Jag tror faktiskt hon lever ett väldigt gott liv, hon har ju faktiskt kommit dit hon är på egen hand...och inte fått något gratis!
    På sätt och vis ser jag henne som en väldigt lyckad person, och hon har roligt på vägen och lyckades ta sig från ett litet samhället till den absoluta eliten.
    Så jag tror inte hon mår dåligt och bara har målat upp en fasad faktiskt...

Svar på tråden My Perfect life-Med Victoria Silvstedt, nån som har sett det? Tror ni hon har det så bra eg??