• challe 1

hur får man smala ben?

Helt allvarligt hur får man smala vader? lår också men just mina vader behöver jag hjälp med. jag går promenader varje dag. men inget händer.

• Svar på tråden hur får man smala ben?
  • drömhus

Är det bara benen som har överflödigt fett? (Om dom nu har det) Eller är du överviktig överlag? Det går ju inte att punktförbränna fett, men om du vill ändra på din kropp så måste du ju ändra på kosten också. Öka förbränningen!

• babesusan

Just vaderna tror jag är svårt att ändra på om du inte är väldigt stor i övrigt också. Tror att vaderna beror mest på benstomme och sånt

• challe 1

alltså jag har ett midjemått på 69 cm. visst mitt bmi ligger på 25.1 men mina vader är 45 cm och alla snygga stövlar typ 36. men det finns inget hopp för mig då?

• drömhus

Jag vet inte faktskt. Alla människor är ju inte skapta enligt modeföretagens normer, men det finns företag som säljer stövlar med vidare skaft. Du kanske får kapitulera och köpa såna? Sen är motion aldrig onyttigt så jag tycker du ska fortsätta träna.

• babesusan

Ditt bmi var ju rätt högt men just vaderna blir svårt tror jag, tyvärr!

Har själv väldigt smala vader och har kompisar som har stora vader men hur mycket/lite vi tränar har det aldrig ändrats

• sweetpea

Jag har stora vader for life, tror jag, och har förlikat mig med det. Har gott om stövlar ändå, måste bara leta lite längre än alla andra.

Svar på tråden hur får man smala ben?