• Anonym (why)

hur kan man bli "förälskad" i ngn av en dröm???

Inatt drömde jag en dröm där jag hade ihop det med en av mina arbetskollegor. Jätte trevlig kille på alla sätt men absolut inget mer. Har aldig tänkt så om honom i verkligheten. Men nu när jag vaknar, det är fjärilar i min mage och känner mig lite små kåt. Sitter och dagdrömmer mig bort om att han snart kommer in hit på kontoret mm.

Varför??? Hur kan en dröm göra så här....jag har ju aldrig haft någon som helst känsla för honom. Drömmen bestod egentligen av flirtnde på en fest och lite sex. Inge speciellt så heller.

Usch det känns fruktansvärrt värt hemskt eftersom jag har en undebar sambo och dotter.

Någon mer som vart med om dettA??

• Svar på tråden hur kan man bli "förälskad" i ngn av en dröm???
  • Anonym (m)

Tror inte du ska oroa dig vidare om din drom. Att dromma e inget vi kan bestamma over o manga ganger sa tror jag att man kan dromma om en person, men sjalva kannslan som e med i drommen har man inte for den personen utan kanske egentligen for din sambo o att det e nagot dar du saknar med honom som ni haft forut.

Jag menar romantik, underbart sexliv, att bli uppvaktad samt fa flirta o mysa tillsammans. Kanske du saknar lite av detta o da kan det latt bli att hjarnat tar en tripp ivag pa annat hall nar man sover.

Kanske kan du prata med din sambo om att du vill ha en romantisk dejt med honom nar dottern sover el e hos nagon som kan passa henne en kvall sa ni far ta igen lite tid o finna varandra helt pa nytt lycka till!

• Anonym (m)

Tror inte du ska oroa dig vidare om din drom. Att dromma e inget vi kan bestamma over o manga ganger sa tror jag att man kan dromma om en person, men sjalva kannslan som e med i drommen har man inte for den personen utan kanske egentligen for din sambo o att det e nagot dar du saknar med honom som ni haft forut.

Jag menar romantik, underbart sexliv, att bli uppvaktad samt fa flirta o mysa tillsammans. Kanske du saknar lite av detta o da kan det latt bli att hjarnat tar en tripp ivag pa annat hall nar man sover.

Kanske kan du prata med din sambo om att du vill ha en romantisk dejt med honom nar dottern sover el e hos nagon som kan passa henne en kvall sa ni far ta igen lite tid o finna varandra helt pa nytt lycka till!

• Anonym

Så drömmer jag ofta! Om grannar, kolleger och andra oftast helt otänkbara personer! Älskar dess drömmar och känslan som dröjer sig kvar halva dan. Min teori är att vi drömmer istället för att vara otrogna på riktigt. Jag är en trogen och uttråkad småbarnsmamma, gift sen tio år tillbaka, men hur spännande är det? Njut av dina drömmar är mitt tips

• Anonym (why)

Ja de är väl kanske så. Men det lustiga är att vi gjorde precis det där igår. Vi lämnade bort dottern och hade en riktgt romantisk och mysig kväll ihop, badade badkar med levande ljus mm.

Ja de är kanske inte något att hänga upp sig på men det är så konstigt att kroppen kan reagera så kraftigt.

• Anonym (daydreamer)

Det har hänt mig med några gånger att jag drömt att jag varit kär i en person (konstigt nog alltid någon som jag i riktiga livet inte är attraherad av) och när jag vaknar känner jag mig fortfarande kär & kåt. Den känslan kan hänga med från en dag upp till en vecka och jag känner mig alltid lika jäkla dum...

• Anonym

Ja det händer här också, drömmer om samma kille flera gånger, och jag e småkär i han i flera dagar efteråt..

• Anonym (En till)

Jajamensan, så kan jag också drömma....men mest handlar det om själva uppvaktandet, som det känns när man är kär men inte tagit på varandra än....njuter av känslan i flera dagar sen.....men som nämnts tidigare är det en känsla man drömmer om och kanske saknar för tillfället, inte om en spec. person....

Kan drömma om killkompisar, kändisar - sist var det Xibit?!...what! ...haha....

• Anonym

Ja det är så härligt, men man blir ju verkligen brydd på sig själv när man drömmer om typ vem som helst som man knappt känner lr åtminstone aldrig har tänkt på på det viset. I drömmen känns det ju så verkligt. Faktiskt så träffade jag mitt ex efter en så´n dröm vågar jag påstå, för annars har jag aldrig brytt mig i att ta kontakt m han, det vet jag. Han är en person som är 2 år yngre än mig, har gått på samma skola, men aldrig " sett" varann. Nästan aldrig stött på varann någonstans annars heller.Dagen efter min mysiga dröm om honom, när jag fortfarande var "inne i drömmen" som ni skriver å allt kändes så verkligt å härligt, så dök han upp på mitt jobb, typ kl 7 på morgonen, jag jobbade på bensinmack då, och han handlade av mig!!!!!!!!! Fy så märkligt det kändes, å jag kände mig generad å att det syntes på mig vad jag drömt. (Han var ju med, så han borde ju veta....!!!!) Jag blev alldeles skakis, men i alla fall, efter den dan fick jag upp ögonen för han, och vi blev tillsammans. Han var faktiskt den som gav mig min första orgasm via samlag, och det blev minst lika bra som i drömmen!!!!

• Anonym (yngre)

man kanske borde förverkliga den då :D o se om de blir lika bra ändå.. synd om man skulle bli besviken iof.. :P

• Anonym (daydreamer)

Anonym (En till) skrev 2009-03-06 14:01:11 följande:

Jajamensan, så kan jag också drömma....men mest handlar det om själva uppvaktandet, som det känns när man är kär men inte tagit på varandra än....njuter av känslan i flera dagar sen.....men som nämnts tidigare är det en känsla man drömmer om och kanske saknar för tillfället, inte om en spec. person.... Kan drömma om killkompisar, kändisar - sist var det Xibit?!...what! ...haha....
    Jag har oxå drömt om xibit!! hahahaha
  • Shellsi

I min dröm så såg jag en kille jag har inte sett honom förut men jag blev förälskad i han på riktigt och jag kommer inte ihåg hans face

• Anonym (jamenvisst)
    Anonym (yngre) skrev 2009-03-08 03:33:19 följande:

man kanske borde förverkliga den då :D o se om de blir lika bra ändå.. synd om man skulle bli besviken iof.. :P

Så om din kille drömmer om att skita dig i ansiktet så ska han förverkliga det för man vet ju aldrig om det är lika skönt som i drömmen...Cool

Ibland undrar man vart fan det här landet är på väg
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag blev besatt av en tjej jag hade kontakt med i 3 år. Vi hade mest kontakt via sms, hon höll mig på avstånd. Jag började drömma om henne, och drömde om henne i några år efter vi slutat prata. Det var mest melankoli och vemod jag kände, men jag saknar fortfarande drömmarna ibland.

Nyligen drömde jag om en tjej jag aldrig träffat. I drömmen var vi på samma jobb och började prata. Det bara klickade och kändes så bra. Jag minns hur hon såg ut, och jag skulle vilja ha nåt sånt i verkligheten. Blir ledsen när jag tänker på att det bara var en dröm, och att jag vill tillbaka dit.

Svar på tråden hur kan man bli "förälskad" i ngn av en dröm???