• JM76

Bästa hårinpackningen?

Vilken är den bästa hårinpackningen för hår som är lite torrt av slingor och sol? Vad tycker ni? Jag är sugen på att skämma bort mig med något nytt...

• Svar på tråden Bästa hårinpackningen?
  • Jesster

Fudge Dynamite är nog bland de bästa inpackningarna jag har haft. Hårologi har en jättebra också som jag inte kommer ihåg vad den heter... men den luktar banan.

Den som söker han finner - www.google.se
  • fjäilen

sleek matrix en orangefärgad burk... kostar under 100lappen riktigt bra!

• gagge

Power mask från SP (wellas märke) finns på salonger som säljer SP

Mina älskade två prinsessor!
  • LaLula

911 från Hayashi, är den bästa någonsin! Försvann från marknaden under många år men är nu tebax! Den enda som inte tynger ner håret. Finns på salonger.

♥ (¯`°?.¸ ♥BF 20/1...övertid nu♥¸.?°´¯) ♥
  • JM76

Wee! Tack för tipsen! Ska lookfantastic-surfa lite och se vilka priser jag kan hitta.

• JM76

Matix var "out of stock" och Hayashi hade de inte så nu står det mellan Fudge Dynamite och Wella...

Fudgeförpackningen är lite mindre och därför lite billigare så den kanske får bli mitt första test. Behåller Wellan på min "att testa"-lista.

• Nathalie009

Loreal Intense repair inpacknignen är den bästa jag testat för blodnerat hår håret blir som nytt man märker verkligen skillnad

• Pormoicheia

olja med några droppar valfri eterisk olja

Honung

It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • JM76

Fudge Dynamite testad och jag tänkte bara meddela att jag är mycket nöjd. Tack för tipset!

• ody

Aussie 3-minute miracle nånting. BÄSTA BÄSTA inpackningen ever! Fanns tidigare bara i USA, UK och Australien men läste precis att Kicks och Åhléns ska börja ta in Aussieserien.

Svar på tråden Bästa hårinpackningen?