• Anonym (Orolig)

Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar

För ett par månader sen fick en kompis till mig en present, en Voodoo docka som skulle bringa lycka.
    Men ända sen den kom in i bilden har det bara hänt olyckliga saker i hennes närhet så som skilsmässa våld mm.
    Är det någon som vet hur gör man sig av med den utan att energierna stannar kvar?

OBS!
    Har du inga seriösa svar har du inget här att göra.

• Svar på tråden Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar
  • Anonym (tror)

Wonderkarin skrev 2009-01-26 19:56:23 följande:

Anonym (tror) skrev 2009-01-26 19:55:13 följande:
    Det har hon inte alls, men hon har bett om seriösa svar.
    Ja, presis!
  • Tricis

Anonym (tror) skrev 2009-01-26 20:02:48 följande:

Tricis skrev 2009-01-26 20:01:30 följande:
    ja, vadå???
    ÄR TS KOMPIS DOCKA!!!!!!
  • snapdragon

...och det där som "anonym(tror)" beskriver med kistan och korset och eldandet är ingen "riktig" ritual, så det passar ju kalasbra!

"anonym(tror)", varifrån hade du fått det där? "internet" är inte en vettig källa.

Tricis skrev 2009-01-26 19:50:59 följande:
    Anonym (tror) skrev 2009-01-26 19:48:27 följande: fast det är ingen riktig voododocka
  • snapdragon

Mycket bra ide, jag tror att det är det bästa rådet hittils i den här tråden.

Wonderkarin skrev 2009-01-26 19:54:29 följande:
    Gör såhär, om en ritual behövs för att din vän ska få sinnesro, så skapa en ritual tillsammans. Ta det lite semi-seriöst så att ni verkligen känner att det ritualiserade gör nytta. :) Finns en massa mysigt man kan göra. Rökelse, renande bad, tända ljus i positiva färger, rensa "auran" på varandra, meditation. Öht avstressande saker, vilket din vän ju kan behöva nu när det hänt så mycket negativt.
  • TBS

snapdragon skrev 2009-01-26 20:24:44 följande:

...och det där som "anonym(tror)" beskriver med kistan och korset och eldandet är ingen "riktig" ritual, så det passar ju kalasbra!"anonym(tror)", varifrån hade du fått det där? "internet" är inte en vettig källa.
    I just detta fall tror jag nog att internet är en så god källa som någon.
  • Anonym (Orolig)

Voodo docka som voodoo docka ut ska den
    Alla får tro vad dom vill men gör inte för stor diskution om vad det är för sorts docka docka som docka

• snapdragon

touché.
    men det vore ju intressant med en länk, kan jag tycka.

TBS skrev 2009-01-26 20:27:56 följande:
    snapdragon skrev 2009-01-26 20:24:44 följande:
    I just detta fall tror jag nog att internet är en så god källa som någon.
  • snapdragon

ptja, ser man det som "docka som docka" och bara vill bli av me dden så finns det ju massa kul sätt, man kan:

lägga den på tågspåret

lägga den i mikrovågsugnen (för extra effekt, vira in den i folie först)

lägg den i matberedaren tillsammans med vaniljglass, sprite och vodka, bjud folk du ogillar på resultatet.

ta med den hem till någon du inte gillar, och lämna den där

eller, vad jag tycker vore det bästa för er:
    styr en egen ritual, med rökelse, ljus, kanske lite pentagram och cirklar med salt på golvet, strö kycklingben runt er och bränn den i en stor kittel.

Svar på tråden Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar