• Mejasmorsa

Badbalja från IKEA

Jag var och tittade på badbaljan på IKEA idag, hade för mig
    att det ska finnas en insats till den så barnet halvsitter upp liksom men såg inga insatser idag...kan ha varit någon annanstans jag såg det kanske. Någon som vet?

• Svar på tråden Badbalja från IKEA
  • DizNick

Vet att det finns på ge-kås=) Har sett de på fler ställen men kan ej komma ihåg var.

• Neospappa

de finns på barnbutikerna tex barnenshus babyproffsen
    Vet inte om de har hafft på ikea !

Våran funkade dessvärre inge bra tycker jag när sonen började röra sig runt funkade det inte alls längre men kanske hade funkat bra tidigare , vi lånade våran när han var ca 3 månader.

Hoppas att du hittar en !

• smurfis

Har sett såna på babyland...

• Mejasmorsa

Okej, fattar inte varför jag fått för mig att jag sett med insats på IKEA. Billiga var det iaf Letar vidare på Babyproffsen och Barnens Hus kanske da..

• Freja och Alvin

Ett tips är o köpa en balja med plugg i botten , vi har ikea baljan superbra men jobbigt och tömma nu när tjejen är större och vill ha mera vatten i !

• ludenben

Biltema har både badbalja och badstol... vi har baljan därifrån och badstolen från gekås

BF 23/4- 09
  • Mejasmorsa

ludenben skrev 2009-01-26 19:53:11 följande:

Biltema har både badbalja och badstol... vi har baljan därifrån och badstolen från gekås
    En badstol har man i badkar eller? Vi har bara dusch tyvärr..
    Du har BF på min födelsedag hihi
  • ludenben

nä den kan man sätta i baljan så att man slipper hålla armen under bebisen och då får man en bekvämare hållning för ryggen... men den går att ha i badkar med.
    Ja, april är en bra månad att fylla år på

Hope and shine skrev 2009-01-26 20:00:04 följande:
    ludenben skrev 2009-01-26 19:53:11 följande: En badstol har man i badkar eller? Vi har bara dusch tyvärr.. Du har BF på min födelsedag hihi
    BF 23/4- 09
  • Philofix

Insatsen finns för en billig peng på Babyland.

Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • trisha
    Svar på #5
    Håller med! Har oxå den från ikea, bra men till nästa barn blir det en badbalja med plugg i botten eftersom bebisar gärna pissar (eller bajsar) i vattnet och då måste man tömma det gång på gång innan man ens hunnit tvättat klart dem, för man kan ju inte tvätta dem med piss vattnet....
  • Mejasmorsa

Babyland har vi inte här men Babyproffsen och Barnens Hus..är det så att något av dem är samma till och med kanske.

Trischa: ingen tvätt med piss i vattnet - got it

• laban86

Biltema har en vit badbalja som de även är en "plopp" i botten så man kan tappa ut vattenet och fäste på baljan så man kan hänga dusch munstycket där den kostar 99. En insats till den kostar 89 kr. VI har köpt den ochden verkar vara jätte bra tycker jag!

Svar på tråden Badbalja från IKEA