• Anonym (Hanna)

Nu har jag köpt min första sexleksak!!

Har nyss beställt min första sexleksak! Ett vibrerande ägg med olika vibrationer!

jag är jättespänd och förväntansfull, men min sambo är inte lika förtjust. Han säger att sexleksaker inte är hans grej.

Någon som har tips på hur man använder den? Och hur jag kan få min sambo intresserad??

Denna har jag köpt! www.lustjakt.se/Katalog/%C3%84gg/Seven_egg.aspx

Nu väntar jag på leverans!!

• Svar på tråden Nu har jag köpt min första sexleksak!!
  • Anonym

Ge den till honom och be honom testa den på dig. På det sätt han känner för. Då kanske han tycker det är roligare. Det finns massor man kan göra med en sån. När du väl har den kommer du på massor. Det gjorde jag!

• Anonym

Hoppas verkligen han välkomnar idén. Jag vet inte varför de ska vara så tråkiga. Det blir ju bara ett roligt komplement och krydda i sexlivet. Min kille skulle inte heller gilla iden.

Jag får snart fixa sexleksaker för att överhuvudtaget få något. Han har inget för förspel och sånt, tyvärr.

KRAM

• Anonym

Jag har den. Åhhhhhh va den är bra:) det är så bra när det går att välja vibrationer, vissa av dem är såå sköna. Fast håll den borta från vatten, min har blivit vattenskadad när jagh ar tvättat den så bara efter 1 månad så har den börjat lägga av mitt i allt.

och använd glidmedel till, annars är det inge skönt

Be din sambo använda dig på den, och ha med den när han penetrerar dig!!

• Anonym

min karl älskar att använda sexleksaker på mig och just den där är superskön:) Önskar lycka till!!!

• Anonym (Hanna)

Tack så mycket! Ja jag ska ta med den när han penetrerar mig, det var den största tanken eftersom jag ändå får pilla på mig själv för att komma då, nu kan ju han göra det så blir det inte så jobbigt för honom

Den skulle komma om 3-5 dagar, hoppas det tar kortare tid!!

Svar på tråden Nu har jag köpt min första sexleksak!!