Inlägg från: piggelinis |Visa alla inlägg
  • piggelinis

Övikstråden

hej alla! Nu har jag hittat hit oxå. : - ) Kul med en tråd för Ö-viks bor! Jag och pojkvännen väntar vårat första barn, och det är så roligt och spännande. Det är så mys med lilla bebis som sparkar på i magen : - ) Vi längtar så mycket tills lilla bebis kommer! Vi har bf 24/11 : - ) /Jenny

• piggelinis

Shy: Grattis till dottern!

• piggelinis

Smurf83: jag är gravid... bebis beräknas dyka upp i november Första barnet Vi längtar så!

• piggelinis

vindaloos: Ja, nu sparkas det mycket, det är så mysigt Det är så roligt för nu kan Lars känna sparkarna och sista veckan kan vi se lilla bebis röra sig det är roligt!

• piggelinis

Hur har ni gjort med barnförsäkringar under graviditeten, finns det någon bra försäkring som ni kan tipsa om?

moon: fina bröllopsbilder!

• piggelinis

vindaloos: jag kommer gärna och fikar hos dig på fredag, hihi :) då kan jag betala tupperwear samtidigt :) är man välkommen? :) kram

• piggelinis

Vindaloos: vad kul, då dyker jag upp imorgon .. fikadoft kan jag inte motstå ;) mums

LisaP: fina fotona blev som moonsleeper tagit

• piggelinis

vindaloos: å, lilla isaac då, vilken tur att det gick bra! Jag förstår att du känner dig usel, men det ska du inte göra! du är en jättebra mamma ska du veta!! Kram!

• piggelinis

Maltom: välkommen

Sandrah: jag vet inte om någon lägenhet som är ledig heller, men hör jag något så hojtar jag till. Jobbigt att det blivit så svårt att få tag på lägenheter nu.

Svar på tråden Övikstråden