Inlägg från: Sanber |Visa alla inlägg
  • Sanber

Övikstråden

jag vill oxå va med!!!
    Är en av de (som det verkar) få gravida i Övik som är här!...
    Men det blir ju bra -då kan ni Alla erfarna svara på alla underliga frågor å komma med alla möjliga smarta tips!!

Vindaloos: Ingen fara att den ligger under föräldrar - vi gravida hittar väl hit så smånigom! Vårt rykte får spridas

• Sanber

Smurf83: Ja är Oxå gravid *Glad*
    BF 11/12....!!

Haha...Zandrah - inte hade du en sådär halvtrist kväll då du surfade på blocket!!
    Ja kul var det ialafall, gillar luftgitarren!!

• Sanber

Då alla pratar tänder kan ju jag oxå få "skryta" med att JAG fått en ny tand!
    *skrattar*
    Har ju haft en trasig porslinstand(Framtanden) å sett ut som ett troll i nå månader men nu har jag en provesorisk..å i OKT får jag en alldels ny!!*hahaha*

Tänk va fort det går *Hihi*

• Sanber

Internet hemma!!!*WiiHOoOo*
    Inte en dag för tidigt!!! GUD va skönt!!!!

Så nu kommer ni inte undan..jag kommer att va så uppdaterad när dte gäller den här sidan ~ kommer veta allt!!*Flinar*
    Skönt att slippa vänta en hel vecka mellan besöks gångerna!!

Fint väder idag föressten! Härligt!!
    ha en kanon dag!!

• Sanber

Sitter och kollar av listan med grejer man behöver å BB väskans innehåll!Va braaa...en del saker man inte tänkt på *Ni är bra duktiga ni *

• Sanber

hallå på er mammor!!

jag vet att ni diskuterat BB väskans innehåll tidigare men hmm..jag kanske inte var tilräckligt uppmärksam känner jag!
    Är det någon som vill dela med sig av nåt bra man ska ha med sig...känner mig helt handfallen här!
    Hur mycket till bebisen tex....?!!!

-Sandra-

• Sanber

Tack allesammans!!!
    Nu har jag ett hum om vad jags ka ta med mig!!.-D
    kanon!!!

Tack för hjälpen!!!

• Sanber

Tjena alla mammor!
    Hörrini...den där s.k "baby bagen" man får med sig hem från BB med lite grejer i..!
    Vad är det i den?
    Nån som kommer ihåg?

satt å funderade bara å insåg att ni borde ju kanske ha Liiite koll iallafall!

Svar på tråden Övikstråden