Inlägg från: Tesssan82 |Visa alla inlägg
  • Tesssan82

Övikstråden

Tooodiloooo

• Tesssan82

Fy vilket väder
    Man blir ju ba såå deppad, jag som tänk att plocka blåbär med Cajsa idag, men HUR KUL är det att traska runt i skogen en sån här dag???

Så nu är Cajsas kompisar Sanna o Ronja här idag istället...

Hoppas på bättre väder imorron istället!!!

• Tesssan82

Hello !!!
    Lisa: Jobbigt med vattkoppor, huvva... dock skönt när det äe över o man vet att de inte kan få det igen!! Ge lill Ellabella en krya på dig kram från oss!!!

Själv vaknade vi vid halv 6 och jag har hunnit så mycket nu på förmiddagen, tråkigt bara att jag kommer att vara supertrött ikväll på jobbet!!!
    Men men så är det!!!

Hopps alla får en bra dag trots tråkvädret!!
    Hoppas det åtminnstone kan vara uppehåll, då jag ska cykla till jobbet!!!
    Ne nu är det dax för lite lunch!!!
    Kram

• Tesssan82

Hahaaaa... ja du det var bra sidor de... men snacka om att din kväll blidde lite roligare efter att ha sett dessa annonser

• Tesssan82

Todiloo!!
    Nu var det evigheter sedan jag skrev här!!!
    Som vanligt såå jobbar jag är redan skit less på´t !!!
    Men skönt att ah några lediga dagar iallfall !!!
    Hoppas det är bra med er alla !!

Chino- Faaan va jobbigt med tinnitus !! Hoppas att du hade kul i Lördags iallfalll... hhmm för det hade jag

• Tesssan82

Ja jag ska ju somvanligt jobba dåra!!!
    Men jag tänker minsann trotsa regnet och ta en lång promis till jobbet idag!!!
    *Är man tjurig så är man*
    På med regnkläder säger jag då bara
    Får passa på att önska alla en trevlig helg, då jag själv ska jobba hela helgen
    Men nästa helg då blir det min första lediga helg på 1 månad YES

• Tesssan82

Hiiihii Inser när jag läser klädesstorlek att min lillgrabb nog är ganska liten ändå....
    han drar 74 -80 i storlek fortfarande, byxor är oxå i 80 annars blir de toklånga!!
    Tror han fått mammas korta ben
    Hugge väger ca.10 kilo!!! *lillgnuggas*

• Tesssan82

Hallåjj!!
    JA nu har barnen varit sina 2 första veckorna hos Bibban! (dagmamman) Hugge trivs som fisken i vattnet och Cajsa älskar sin dagmamma!!!
    Imorron blir de dock hemma, Cajsa hade 39,1 i feber nu när hon kom hem... så nu börjas det igen

• Tesssan82

Fru bengtsson : Japp det är Bibban de... (kan ju inte finnas så många med de smeknamnet ) Ja vi verkligen älskar Bibban, super go dagmamma... synd bara att hon går i pension till jul... kommar att sakna henne som attans..... har ju haft henne i 4 år nu!!!

HA en bra helg allesammans!!

• Tesssan82

Hejhej...
    Det var länge sedan jag skrev nått här inne så jag får väl skriva några rader ikväll då....
    JAg har mest bara smygit runt här inne, har inte orkat skriva nått... men nu har fingararna fått vila så länge så nu hinner jag knappt med dem när de flyger över tangentbordet

Här hemma är allt som vanligt, jag o Hugge är förkylda som 17.... (som vanligt sa jag ju )
    Ne, nu väntar snart min skönhetssömn.... måste bara skriva i några GB föst!!

• Tesssan82

Men Lisa då... du bara ränner på stan gämt Hehe..
    Ja, jag vet det gör ju jag med då jag är ledig... men nu ligger jag med en jädra förkylning som inte vill ge med sig, så då är det soffan och TVshop som gäller

FAst just nu springer jag mellan datorn o spisen...

Bye bye....

• Tesssan82

Jo du Lisa jag vet hur det är .... alla dessa JÄTTE viktiga ärenden man lyckas dra på sig... Hihihi

Ja, nu ikväll så kan jag lova att det var livat värre här hemma... fattar inte vad barnen får energi ifrån
    Hugge han var helt galen och har kommit på att det är skit kul att slänga sig på mage och glida på golvet... men jag vet inte om vi uppskattade det så mycket...
    Han gled rakt in i tv bänken så han fick sig en rejäl bula i pannan, men knasbollen våran bara skrattade som aldrig förr.... HHmm en blivande stuntman kanske??!!

• Tesssan82

Vad ska alla hitta på idag då?
    Själva ska vi bara vara hemma o ta det lugnt!!

Ihelgen ska vi fara till IKEA Så kul... älskar att gå runt där, men nackdelen är att jag har en tendens att komma hem med bara skräp typ... men denna gång ska vi köpa några fotöljer och sen lite presenter till Cajsa ska inhandlas... Fy skäms på mig ... jag har varit riktigt lat detta år... brukar vara klar med hennes preseneter i september oktober...
    Men jag får sätta fart med det nu...

Ne, nu har jag svamlat tillräckligt
    Kraam på er alla och trevlig Helg

• Tesssan82

Håller helt o hållet med Vindaloos... underlivsduscharna är kanon..
    Men smaken är som baken -delad

Själv har jag bara haft lite ombyte o hygienartiklar, några plagg till bebben och såklart då det är vinterbarn är ju en overall o mössa nödvändigt.
    Sen kan man ju alltid få dit de man vill genom pappan

Fasiken så kallt det blivit nu... man blir ju riktigt frusen av att vara ute... men tur det finns mössa o vantar .... annars skulle inte jag klara av att vara ute o leka med kidsen.

Ne, nu ska jag fixa ordning lite mat till the family.... men vad ska man hitta på då?

Ha ne

• Tesssan82

Hmm vet inte riktigt vad det blir i helgen, Men nånting KUL vill jag göra iallafall...
    Är så less på att bara vara hemma eller på jobbet... ¨

När blir det nån fika då?

Svar på tråden Övikstråden