Inlägg från: sthlmstjejen |Visa alla inlägg
  • sthlmstjejen

Övikstråden

Hejsan! Tänkte höra med er hur det är att bo i Övik ni som redan bor där? Vi ska ev flytta dit så jag undrar lite hur det är med aktiviteter för barn? Vilka områden som är bra att bo i (vi planerar att köpa ett hus)? Ja hur det är i Övik i allmänhet Några som har lust att dela med sig?

• sthlmstjejen

vindaloos: tack så mkt för det utförliga svaret Det var till stor hjälp tycker jag! Vi har tittat lite på hus, så det svåra är ju liksom att veta om det du skriver, alltså hur stort området är, affärer osv. Får se hur det blir, spännande!

• sthlmstjejen

Hejsan! Var inne i den här tråden för ett tag sen och frågade lite om olika områden i övik, minns ni det? Hur som helst ser det ut som om vi kommer att flytta upp till årsskiftet och i oktober ska vi åka upp o titta på lite hus. Tänkte höra om ni har något tips på var man kan bo någorlunda billigt över natten? Vi hinner inte åka upp och ner på en o samma dag, särskilt inte med en 8 mån bebis

• sthlmstjejen

Vad är det jag läser MammaNettan, är det svårt att få på barnvagnar på bussarna? Har visserligen körkort, men än så länge bara en bil så ibland kanske man får åka buss.

Svar på tråden Övikstråden