Inlägg från: Moonsleeper |Visa alla inlägg
  • Moonsleeper

Övikstråden

Hej! vi som är gravida får väl oxå vara med här? Lite svårt att hitta tråden för oss eftersom den finns under föräldrar.

• Moonsleeper

Smurf83: Jag är också gravid

• Moonsleeper

Förresten ni! Egentligen borde jag inte skriva det här, men jag vill att ni ska få veta det.

Om ni funderat på att få era magar, bebisar eller familjer eller vad det än är fotograferade, så har jag en liten kampagn nu. Om ni fotas innan 30/9 (sen tänkte jag försöka få havandeskapspenning o slippa jobba) så bjuder jag på en 21x28cm förstoring. Jätte fint att hänga på väggen!

Ta en titt i mitt bildgalleri eller på min hemsida www.studiosandstrom.se så får ni se vad jag gör

Kramar!

• Moonsleeper

Är det farligt att få vattkoppor om man är gravid? Det ska väl vara värre bara att man är vuxen.... Jag har aldrig haft koppor och börjar snart med barndansen igen. Blev lite orolig nu

• Moonsleeper

Chino och LisaP tack Kul att ni gillar mina bilder

• Moonsleeper

Alla mammor! Hjälp mig nu! Vad måste jag köpa hem o har redo tills bebisen kommer och vart kan jag få tag på allt relativt billigt?

• Moonsleeper

Vad gulliga ni är! Tack för råden!

• Moonsleeper

Tack LilleSkutt!
    Det är nog jätte smart att packa ner godis och det lär ju inte stå på någon lista som man får av barnmorskan hihihih

Gå-stol har jag fått låna, det var det första vi fick av kusinerna Den tar väl stor plats så dom ville väl bli av med den hihihih

• Moonsleeper

MiaE: såg att dom sålde galltvål på torget i fredags, visst är det bondens marknad varje helg nu? I så fall tror jag det är billigare än på Barnens hus.

• Moonsleeper

Vill ni hjälpa mig o gissa på min mage.
    Alla andra har känslor över vad dom väntar, den bilden är helt nollställd för mig
    Så vill ni hjälpa mig?
    Har lagt in bild i mitt bildgalleri.

Tack tack tack

• Moonsleeper

Lilleskutt: Jag är fotograf (tack MiaE) och jag har kampanj just nu då jag bjuder på en förstoring 20x30cm om ni fotas innan sista september. Så skynda er
    Vad hade ni tänkt er för foton? Kika i mitt galleri här på FL eller på min hemsida www.studiosandstrom.se så får du se hur jag jobbar.
    Vore jätte kul om ni ville anlita mig.

• Moonsleeper

Vad kul att så många är intresserade!

Som sagt har jag kampanj nu i september, men om det är många som vill fotas kanske jag måste förlänga tiden även en bit in i oktober (har inte så jätte många tider kvar i sep)
    Då bjuder jag på en förstoring 20x30cm

För en barnfotografering tar jag 895:- och för syskon/familjefotografering 1095:- då får ni välja på ett av följande alternativ:
    8st 10x15cm bilder
    eller
    1st 20x30 och 3st 10x15cm
    eller
    alla bilder på en cd-skiva

Hur många bilder vi knäpper beror ju lite på hur det går, skriker barnet hela tiden så blir det tyvärr inte så många bilder, så boka vi då och och provar vid ett annat tillfälle.

Självklart finns det andra paket, men då måste jag få höra era önskemål. Men nu har ni något att utgå ifrån iallfall.

Vore superkul att få fota er allihopa!!!

Tänk bara på att jag blir mamma snart, så skynda er innan BF 30/11 (vet inte hur länge jag kommer att jobba)

KRAM

• Moonsleeper

Lejån: Jag kommer försöka jobba lite sen även när bebisen är född. Speciellt barnfotogrferingar, för jag hoppas att alla mammor har förståelse om jag måste ta en liten paus i fotograferingen för bebisen kräver uppmärksamhet.

Så det är väl bara egentligen ett tag innen och nån månad efter som jag vill vara helt ledig.

när är dopet?

• Moonsleeper

Hej Tjejer!

Nu kommer jag troligen bara jobba nästa vecka med, sen ta det lugnt pga sammandragningarna. Så OM ni är intresserade av att fota era små gullungar så skynda er o boka

Ha det gött!

• Moonsleeper

Haft en trevlig helg allihopa?!

Jag är på jakt efter en snickarglad o duktig karl. Är det någon som har en sån?
    vi måste eventuellt göra ett hål (lucka) i huset för att kunna besiktiga vinden. Men om man anställer någon så blir det så supersuper dyrt. Gör någon det privat kanske det kan bli lite billigare.... Eller en gratis fotografering eller nåt sånt.

Skulle vara jätte glad om någon kunde hjälpa oss. Tyvärr är det lite brådis.

Många kramar !

Svar på tråden Övikstråden