Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Övikstråden

Jag vill också vara med!

• fru bengtsson

Men grattis Cherstin! Gick allt bra? Fint namn hon fått!

• fru bengtsson

Tessan82: Bibban - menar du hon som bor i Sund, lite äldre helt fantastisk kvinna?

• fru bengtsson

Tessan82: Undrade bara, för isf är jag hennes allra första dagbarn och orsaken till varför hon kallas Bibban!

• fru bengtsson

Imoen: Vart är det du bor? Om det är Ok skulle jag gärna vilja komma och kolla in vad jag ska önska mig i julklapp!

• fru bengtsson

Imoen: Tack! Ellen är 2 månader nu, helt sjukt vad fort det går! Hon mår rätt bra, men går upp dåligt i vikt. Vi vägde henne i onsdags, och hon har fortfarande inte ens gått upp 1 kg sedan hon föddes trots ersättning. Som tur är verkar hon må bra ändå, så det kanske vänder så småningom.

• fru bengtsson

Det var likadant med Manda också. Jag har mycket mat, men den är tydligen inte tillräckligt fet. Ellen hann ju t o m gå ner i vikt innan vi började ge ersättning...
    Hon har f ö sovit i sjalen hos mig sedan 18-tiden ikväll. Det är så gosigt så jag har inte velat lägga ifrån mig henne, men nu är det hög tid för pyjamas och lite kvällskäk!

• fru bengtsson

Moonsleeper: Här har du en till potentiell kund! Har du prislista på hemsidan, eller kan du skicka prisuppgifter till min inbox?

• fru bengtsson

För mig spelar det ingen roll, jag är ju ändå bara hemma och dräller på dagarna! Vad känns bäst för dig?

Svar på tråden Övikstråden