Övikstråden
läge sedan man var här! läget bra med er?
Moonsleeper är en bra fotograf tycker jag. Har varit där i 2 omgångar med mina barn o jag är nöjd...inte fått korten ännu men har fått sett dem.
läge sedan man var här! läget bra med er?
Moonsleeper är en bra fotograf tycker jag. Har varit där i 2 omgångar med mina barn o jag är nöjd...inte fått korten ännu men har fått sett dem.
förkylningarna verkar stanna länge, tycker man känner sig lite halv förkyld hela tiden. Vad säger ni? längtar ni tills snön då? Inte jag inte, huga! trist med kyla, på med alla kläder. Härligt med sommar då man bara kan gå ut o slippa pylta på en massa kläder. Fast det är väl kul för barnen med snö, åka pulka, skidor ja allt som hör vintern till.
LisaP: förstår det kan vara jobbigt, lite rastlös men ta vara på den tiden ni får vara helt ensamma. Jag själv har inte varit helt barnledig på 14 månader dvs då jag fick min sista tjej. Så var glad att du har barnvakt, betyder mycket att bara få vara på tu man hand.
Eja; ja du det kan man fråga sig! Tycker det verkar vara lite bostads brist här.
Vad är ni ute efter o vart?
Fy fabian vad det blåste ute då, så trist väder
Ha en trevlig helg alla övikingar
Zandrah; jag vet av en i gullänget men har ni inte flyttat till hus?
Vidaloos: det är ju så med övik, utstickare blir utstirrade. Men endel kan ju titta för det ser mysigt oxå. Härligt med en mamaponchon! själv känner jag som så att bärsjal osv inte är riktigt våran grej, tråkigt men sant
Fru bengtsson: det är en amazonas och en ringsjal. Min mini vill hellre gå så då får hon göra det. Sen blir det som om hon får panik då hon sitter i sjalen och vill ner. Men jag började med sjal då hon var kring året så det bästa kanske är att börja då de är mindre. Jg började ju med sjal då hon var som mest nyfiken i omvärlden
bb väska:
* kamera
* hygien artiklar
* telefon
* om man vill kan man ta med egna kläder t beba ex några trosor, långbyxa, tröja,nattis
* ytter kläder t hemfärden
* ombyten till sig själv. Jag tog med mig en amningsbehå oxå o en vanlig topp
* jag tog med mig lite slisk *mums*
Fyll på listan vet ja!
ja just det ja, redan glömt bort hur pappret o "tvättservetterna" var där
vad gäller bb väska så tycker jag det var alla tiders att ta med telefon, slippa betala för telen på sjukhuset. Ringa då jag själv ville o slippa bli störd. Tog telen ut då jag ville ringa å passade på att ta en nypa frisk luft. När jag fick min mini i sollefteå så fick man ha mobilen på bb, så det var bra.