Inlägg från: Lillbudda |Visa alla inlägg
  • Lillbudda

Övikstråden

Hej! Jag har fått tips från en god vän om att det finns en Övikstråd för föräldrar i Övik och att ni brukar träffas å fika?! Jag är ensamstående med en kille som fyller två månader imorgon och skulle gärna vilja komma ut å träffa andra föräldrar med barn! Hur blir jag med?

• Lillbudda

Men..... jag har ju missat att läsa här på jättelänge... bara läst i min gästbok.... jag är ingen "hacker" direkt..... uffff... vad har jag missat nu då??? Skall se om jag lyckas läsa.../ Strulputtemojjen..... (Va sur jag blir på mig själv..)

• Lillbudda

Kommer gärna på fika men vlken tid? Jag har ingen bil å med buss kan jag komma till kubbe 12.55 å så går en buss till bredbyn från Solberg 14.30 (från Kubbe?) Hm.... blir nog inte så bra...

• Lillbudda

MiaE:
    Kan jag kanske åka med er?

• Lillbudda

Puh fantast!
    Jag äter hälst ekologiskt eller vilt kött! Men.... jag kan göra undantag!!! Tacopaj låter ju jättegott!

• Lillbudda

LisaP:
    Vilken koll du har!! Hur visste du att jag har en särskild relation till kött?! :)

• Lillbudda

MiaE:
    Toppen! Vad kul! Då kan jag rådfråga gällande sjalbekymren som jag har... :)

• Lillbudda

Linn84:
    Skojjsigt med tänder! :)
    Ska du på Barnstunden imorgon? Blir jättemycket folk eftersom de e lov. Man får ta med fika själv. Syskon å vänner å så är också välkomna! Jag skulle vilja men det går ju ingen buss, så vi går på Stor Å Liten i Bredbyn istället.

• Lillbudda

Åh jag har också gott om plats för en fika nån gång!
    Nästa gång det är dags för en studieresa ut på landet! He he!

• Lillbudda

Mandus hade svårt att varva ner å när han somnade kl fyra så sov han lääänge.. fick väcka honom kvart i sju för att hålla honom vaken till kvart i nio, annars har han väl tyckt att det var dags å kliva upp fyra i morse... :) Och idag har han tok-skrattat hur mycket som helst!! Plus testat nya toner med rösten!

• Lillbudda

Hmmm... jag är vetgirig och läser på ordentligt, men bara vart eftersom, så, eftersom Mandus inte börjat äta ännu så vet jag inte vad "matvägran" beror på å vad man kan göra åt det... Kan det vara viloperiod i tillväxten?............ hm.. snart dax å börja läsa på om mat å gröt å färre amningstillfällen å sånt... vad snabbt det går!!! :(

• Lillbudda

Spännande om det är tänder som e på g Masv! :)

Svar på tråden Övikstråden