Inlägg från: Masv |Visa alla inlägg
  • Masv

Övikstråden

Hmm...shit vad era barns tänder ploppar fram, Leo har inte en endaste tand på G

• Masv

förresten...picnic låter riktigt trevligt, bara jag får veta tiden så är jag där

• Masv

Mia E Kan du be massören komma till mig efteråt
    Puhfantast: Ska formodligen in på förmiddagen en snabbis men vet ej om jag hinner med ngn fika, vi ser väl om vi syns

• Masv

Hallå allihopa...håller på att bli knäpp har nu varit utan internet i tre veckor....får passa på att gå in nu när jag är hos mina föräldrar....så jag har inte dött

• Masv

HALLÅ ALLA!! Nu är jag här igen efter två månader utan bredband....hårt liv

• Masv

Det lät riktigt gott med nybakade bullar, kom gärna förbi med en eller två
    Tänkte att du kanske hade vägarna förbi domsjö
    Tack för att jag är välkommen tillbaka även om jag inte varit aaktiv på ett långt tag!!!

Måste bara berätta så rädd jag blev i morse, brukar alltid palla upp madrassen i vår säng med kuddar när min karl är borta så att lilleman får sova med mig, varje morgon brukar han väcka mig med att slita i håret eller nåt liknande, men i morse vaknade jag av en STOOOr duns i golvet, på hundradels sekund hoppade jag upp ur sängen och vid elementet på golvet låg Leo alldeles skräckslagen, och med ett rejält gallskrik, med en stor bula och skrapsår i pannan, åå så rädd jag blev! Så hädanefter får Leo ligga i sin egen säng

• Masv

Lisa P: Tänkte jag skulle in på stan på torsdag med, så hör av dig om det blir av så hänger jag med på donken

• Masv

linn84. ska du gå in eller tar du bussen? Förmodar att jag kommer imorgon, om inte nåt annat dyker upp!!

• Masv

Tror jag skulle frysa ihjäl när jag kom hem idag, har varit borta sedan i fredags o när jag kom hem i morse hade pannan stannat o temperaturen inne visade hela 11grader, Leo fick sitta i fleecedress o leka....

• Masv

LisaP Tänkte att jag skulle komma imorgon på fikat, vad ska jag ta med mig?

• Masv

Nu går jag o lägger mig o ser en film...vi syns i morgon vi som ska till Lisa!!
    kram på er

• Masv

LisaP. det är bra att du påminner mig om att ta med Leo, är så tankspridd ibland så

• Masv

Tack själv för en trevlig dag alla...nästa gång blir det i domsjö!

• Masv

Mandus kanske lärde sig av de stora grabbarna o tjejen
    Leo har helt plötsligt sluta äta, inte ens hans favorit måltid, vällingen vill han ha, inte sjuk ingenting utan matstrejkar bara....jag tror jag blir tokig avskyr när man inte får i dom nåt, han som alltid gapat åt all mat.

• Masv

Phu fantast. jag förstår hur du känner dig, tiden går alldeles för fort, man undrar vart tiden tar vägen....

Hoppas att det är tänder på G inte en dag för sent

Svar på tråden Övikstråden