Inlägg från: LisaP |Visa alla inlägg
  • LisaP

Övikstråden

Har sååå tråkigt.. Det är alldeles för tyst i huset.. Alla barnen och dåmenar jag ALLA!! Har följt med farfars hem... Ingen som bråkar, skriker eller kinkar... Ingen som kiknar av skratt.... Ingen som kommer och ställer tusen frågor usch det här är ju hemskt ju *suck*

• LisaP

Passar mig tror jag.. måste kola upp.. beror lite på om vi ska vara hemma hos ngn eller så?? ska kolla upp detta lite närmare

Som sagt ni e välkommna till mig om Ni vill.. men jag åker gärna till nån annan med..

• LisaP

Ja puh.. jag blir barnfri i natt med.. det är 2:a gången som vi e helt barn fria sedan EllaBella kom.. och det är inte kul *suckar*

• LisaP

Gick riktigt bra att sova *ler* vaknade nån gång bara.. typ samma tid som barnen brukar ge nått ljud i från sig.. men annars gick det bra *leR*

Geka: Klart man är tacksam över att man har barnvakt, samt att man har barn som faktiskt kan sova borta *ler* Men som sagt det blir en konstig känsla...

• LisaP

Nu drar jag till stora staden iaf.. finns där i eftermiddag om nån vill fika.. de som har numret kan ju skicka ett sms eller nått *fnissar*

• LisaP

Amen.. idag hade jag iaf ett jätteviktigt ärende till stan ju *blink*

Skulle hämta lillebror m kärlek..

• LisaP

Nopp puh jag fyndade ingen ting otroligt nog *ler* eller jo jag köpte en present, som emma skall ge bort då hon går på kalas på söndag..

Idag ska jag på frukost date *leR* vi är några mammalediga här i byn, så vi brukar tröäffas typ varanan v hemma hos nån och käka frukost tillsammans.. skit kul *ler*
    Sedan i helgen är det kalas både lördag och söndag, emmas kompisar fyller år..
    Annars blir det nog lugnt.. blir ev en tur till stan på lördag då jag skall skjutsa hem min bror igen *leR* En tur till svärisarna lär det nog oxå bli eftersom henkes morbror kommer upp över helgen å man vill ju säga hejsvejs *leR*

• LisaP

Näää Vad kul Puh.. Så det blev en tjej iaf *ler*

Önskar jag hade pengar att shoppa för med... Näpp jag får vackert vänta tills barnbidraget kommer in.. Men då måste det införskaffas en vinterjacka till Emma, börjar bli kallt nu.. Här har vi -5 i kväll...*brrr*

• LisaP

Zandrah: Önskar jag kunde hjälpa dig.. men tyvärr känner jag inte till nått inne i stan för tillfället Kram

Svar på tråden Övikstråden