Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Övikstråden

Är det bara Lucas som sover på fasta tider?
    Han brukar sova vid 9 och ca. 1 timme, så om vi kommer iväg mellan 10 och 10.30, så kan barnen äta lunch där. Låter det bra? Eller är det för tidigt?
    Fast jag vet inte riktigt hur sovtiderna kommer att vara i veckan. Redan idag (pga. vintertiden) har sovtiderna ändrats.

Som sagt Sandra, det finns plats i bilarna som ska upp om stolen går att flytta.

• puh fantast

Visst vore det skoj att få baka hela dagarna och få betalt för det
    Men jag vet inte. Jag har ju redan världens bästa jobb

Sitter och väntar på att staden ska öppna och Lucas vakna. Har lite ärenden som ska uträttas.

• puh fantast

Vore skoj Lisa men jag ska jobba. Synd att du inte skulle ner idag.
    Vilken tur att jag inte köpte såna byxor till Lucas, jag funderade på det.

Tänk att medicin är så otäckt äckligt dyrt, var in idag och kom ut med en pytteliten påse värd drygt 500:-. Och vi som ska försöka spara pengar till Stockholmsresan. Det går åt pipsvängen
    Det blir till att sitta hemma och äta isen i frysen

• puh fantast

Vad du tänker på allt Lisa. Som ni kanske märkt så är jag defekt på en massa olika sätt, så även nötter är jag allergisk mot. Men du ska väl inte behöva bjuda på allt, vi kan väl göra ett litet knytkalas. Alla tar med sig något, slisk eller lite mer matnyttigt.

Sitter och väntar på att Lucas ska vakna och att man ska iväg och jobba, har ingen lust faktiskt. tycker det är jobbigt att börja så här sent, vill göra bort det från morgonen, så man har några timmar över på kvällen. Nu är det bara hämta Lucas hos mormor och morfar, åka och handla lite och sen är det nästan dags för han att sova.

Lisa: du frossade väl ordentligt i CSI igår när det var så långt. Och lite läbbigt.

• puh fantast

Så nu är det dags för dig att börja jobba lite smått oxå.
    Jag tycker det är skönt att komma hemifrån och få sakna lillkillen en stund, man har mer energi till honom när man saknat honom. jag som aldrig är ifrån honom. Eller aldrig var väl att ta i, var faktiskt in på stan igår kväll utan honom, var skönt att slippa släpa på vagnen och få vara själv i drygt 3 timmar.

• puh fantast

Det verkar bara som det blir Mia och jag som kommer. Sandra har fullt upp med lägenheten.

Funderar på om jag ska göra en matpaj av något slag, vad sägs om det?

• puh fantast

Äter inte lillbudda kött????? Jag som redan gjort tacopaj!!!!!
    Måste jag låta den vara kvar i frysen och hitta på något vegetariskt?

Snälla svara snabbt, paniken växer inom mig, jag kvävs snart av hysteri *profylax*
    huuu, känns lite bättre, näää, nu kommer paniken igen *gapskrattar för mig själv*

Bry er inte om mina panikattacker Är bara jättetrött, ska hoppa i säng.
    Godnatt, godnatt!

• puh fantast

Ja, vi får hoppas att vi slipper regn.

Ska ta och fixa lite till på min spökdräkt och sen hoppa i säng så jag är pigg imorgon

• puh fantast

Tack för idag! Det var jättetrevligt, det måste vi definitivt göra om. Känner mig oxå rätt slut i huvudet. Ska koppla av med lite syjunta.

Ha en trevlig helg på er alla.

• puh fantast

Har tagit paus i kavlandet. Är rätt så less i både armar och axlar och är inte färdig på långa vägar. Det blit nog inte sängen nå före midnatt inte.

Ja, nu är det ganska precis ett år se´n man kände första värken. Tycker inte om att tiden går så fort. Kommer nu att tänka så ett tag framöver. Snart är det ett år sen man åkte in, ett år sen han föddes, ett år sen Puk-testet, ett år sen vi åkte hem osv. *gråter i min ensamhet*

Jag önskar jag kunde få åka tillbaka ett år, men få behålla alla erfarenheter man fått under detta år, vilken supermorsa man skulle bli och vad man skulle ta vara på tiden bättre. Och jag skulle nog göra en del ändringar. Om man ändå hade en tidsmaskin *suck*.

Fick just en liten depression känner jag *gråter igen*.
    Men det är bara att "bryta ihop och komma igen".

Dags att återgå till kavlandet.

Svar på tråden Övikstråden